Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Aanvulling: Convertbot lijkt niet gratis (EUR 0,79) klik je het aan dan is het gratis. Helaas krijg ik een melding: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik krijg ook die melding dat het artikel wordt gewijzigd.
|
|||
|
|||
Is gratis hoor, ga maar eens in de app store naar categorieën en dan bij diensten kijken bij gratis, weet je genoeg. Ik heb hem alvast gratis binnen gehaald.
|
|
||||
|
||||
LogMeIn
€23,99 > €15,99 Aanbieding geldig, 20 augustus 16:00 tot 20:00 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kwam zonet Football U in de appstore tegen. Tijdelijk gratis i.p.v. €0,79.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij het appshopper RSS-feed in mail heeft toegevoegd en hem in zijn inbox laat zien. Ik heb dat ook en op die manier krijg je dus een soort mailtje bij een prijsverlaging.
|
|
||||
|
||||
Belstatus is nu € 0,79
|
|
|||
|
|||
Radio Flare is van €2,39 naar gratis afgeprijsd. Het schijnt heel erg leuk te zijn!
|
|
|||
|
|||
De exacte naam weet ik niet, volgens mij traffic info, deze is gratis en geeft veel info over files en flitsers.
Klik je op een file, dan krijg je een Google-kaartje waarop te zien is waar de file precies staat. |
|
||||
|
||||
I am T-Pain tijdelijk 0,79, gelijk aangeschaft. Leuke applicatie!
Laatst gewijzigd door Bordyl; 05-10-09 om 00:05. |
|
|||
|
|||
Zonder de exacte naam zal het lastig worden de app te vinden. Wil je toch eens kijken of je de volledige naam er van kan vinden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iBlast Moki is nu € 0,79
|
|
||||
|
||||
Car Jack Streets, ontworpen en gemaakt door leden van het oorspronkelijke GTA-team.
Twitter-tip van o.a. iMario
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 10-10-09 om 13:40. |
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|