//

Fring

Fring discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb al heel wat websites zitten bezoeken maar krijg nergens echt duidelijk wat de kosten bij fring zijn. Als ik van iphone naar iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10-02-10, 22:10
Tommilio Tommilio is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard Kosten fring

Hallo,

Heb al heel wat websites zitten bezoeken maar krijg nergens echt duidelijk wat de kosten bij fring zijn. Als ik van iphone naar iphone bel is het voor zover ik begrijp gratis. Maar mijn vraag is wat zijn de kosten als ik van iphone naar een willekeurig vast/mobiel nummer bel wat niet fring gebruikt?
Las dat fring alleen datagebruik kost ergens? Maar goed als ik dan een iphone met t-mobile neem goedkoopste abo...dan zou ik al klaar zijn?

gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #42  
Oud 11-02-10, 10:07
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #43  
Oud 11-02-10, 12:18
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

In fring moet je jezelf aanmelden met bijvoorbeeld je msn of skype account.
Als je geen skype account hebt kun je ook geen vaste nummer bellen.
Via fring kun je zo online zijn via meerdere kanalen met 1 programma.En het is gratis.
  #44  
Oud 11-02-10, 14:43
Tommilio Tommilio is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

ok duidelijk, maar wat zijn dan de kosten van een skype of msn om te bellen naar een vast nummer via fring?
  #45  
Oud 21-02-10, 22:18
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommilio Bekijk bericht
ok duidelijk, maar wat zijn dan de kosten van een skype of msn om te bellen naar een vast nummer via fring?
Bron google.. Tarieven vergelijken | bellen via internet
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #46  
Oud 22-02-10, 07:08
Tommilio Tommilio is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Vraag ik mij alleen nog af wat een beetje de ervaringen zijn van het voipbellen via 3G...nu dat een aantal maanden mogelijk is.
  #47  
Oud 22-02-10, 08:38
Lukie Lukie is offline
• iOS 9.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Musselkanaal
Berichten: 49
Standaard

fring is een (software)telefoon en geen aanbieder. Is dus gratis. Als je via een SIP provider als Voipstunt | Free international calls worldwide! o.i.d. belt bel je voor €10,- 120 dagen gratis naar vaste nummer over bijna de hele wereld. De kwaliteit wordt bepaalt door de beschikbare bandbreedte van het internet. Meestal is het aanvaardbaar...soms is het bagger :-( . Om te bellen over 3G zul je een patch nodig zijn omdat de meeste provider dit niet toestaan. Je carkit via bleutooth werkt niet met een softphone.

Laatst gewijzigd door Lukie; 22-02-10 om 08:46.
  #48  
Oud 22-02-10, 23:31
Tommilio Tommilio is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik dacht dat het nu 3G was vrijgegeven...ook door bv t-mobile. Die zouden er dacht ik geen problemen mee hebben als je via 3G belt. En daar ben ik vooral eigenlijk benieuwd naar wat daar de kwaliteit van is. En begrijp inderdaad dat het een software programma is en geloof via voipdiscount het goedkoopste is. Maar goed mijn vraag weet je iets meer van de kwaliteit van 3g t-mobile en dan dus bellen via fring?
  #49  
Oud 24-02-10, 14:00
darkliquid darkliquid is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svencozijn Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb op mijn ipod fring geinstalleerd en via sip en voipstunt een account aangemaakt. Als ik nu iemand wil bellen gaat hij wel over maar hij belt niet.

Wat moet ik doen

Sven
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?
  #50  
Oud 24-02-10, 16:07
Lukie Lukie is offline
• iOS 9.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Musselkanaal
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkliquid Bekijk bericht
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?

Test call gaat wel goed..??

Normaal ga je met een SIP client via het MT commandoset naar de SIP provider en kun je middels een trace zien waarom de call setup niet naar behoren verloopt of niet word afgehandeld. Fring echter gebruikt een ander protocol en zet dit op hun eigen server om naar het SIP protocol.
Je kunt dus niet onderzoeken waarom of iets niet werkt. Misschien kunnen zij een trace maken of een oplossing bieden. Ik heb ooit een aanmeld probleem gehad en dit was na een mailtje naar hun snel opgelost.

suc6
  #51  
Oud 26-08-10, 08:39
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

met een kindje op komst leek het mij wel leuk als ik op me werk later in het jaar ook af en toen naar de kleine spruit kan kijken: videobellen dus!

fring geinstalleerd op mijn iphone 4, ook op de n97 van mijn vriendin. gister geprobeerd het te gebruiken maar het vak waar de bewegende beelden van de ander te zien zouden moeten zijn blijft leeg......er staat een heel groot logo van fring. rechtsboven zien we alleen de beelden die de andere te zien zou moeten krijgen maar bij beide telefoons blijft het scherm leeg......
  #52  
Oud 28-09-10, 13:49
dugrey dugrey is offline
• iOS 6.0.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik gebruik fring icm voipbuster op mijn iphone 4 en mijn vriendin op haar iphone 3G. Vorig jaar was het eigenlijk niet mogelijk om over het 3g netwerk te bellen maar de laatste tijd lukt het steeds beter als je het tenminste niet rijdend in de auto probeert want dan valt het nogal eens weg.
  #53  
Oud 28-04-11, 14:36
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Ik heb net van Fring gehoord, en heb wel wat interesse.

Als ik het goed begrijp log je in op je thuisnetwerk en kun je van iPhone naar iPhone bellen via Fring (als de ander de app ook heeft).
Dan betaal je niets, en bel je gratis.


Wel nu, dat zal ik weinig gebruiken. Maar wat ik interessant vond is dat je kunt bellen voor 1 cent/minuut.


Ik bel vaak naar mobiele en vaste nummers, en met mijn huidige provider betaal ik echt veel, zeker als zo'n gesprek al snel 10 minuten duurt.
Met Fring zou ik dus naar vaste en mobiele telefoonnummers kunnen bellen als ik beschik over een netwerkverbinding.

Of zijn er nog andere apps die wel interessant zijn?

Mijn wensen:

- Bellen vanaf eigen telefoonnummer;
- Geen inlog gedoe;
- Privacy!;
- Bellen voor max. 5 cent/minuut (evt. ook buitenland, van en naar);
- Aanvaardbaar geluid en geen echo.



Nog een extra vraag, moet ik dan een rekening opladen bij de ontwikkelaar of kan het geld gewoon van mijn huidige beltegoed worden afgehaald?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FRING janmetdeiphonepet Wi-Fi 1 16-12-11 17:11
Fring lang2650 Jailbreak apps en thema's 1 19-05-10 12:56
Fring Help! lars08 iPhone algemeen 1 21-07-09 19:52
Fring sijmes Jailbreak apps en thema's 0 01-06-08 15:31
Fring sijmes iPhone algemeen 0 01-06-08 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.