Fring discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb al heel wat websites zitten bezoeken maar krijg nergens echt duidelijk wat de kosten bij fring zijn. Als ik van iphone naar iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten fring
Hallo,
Heb al heel wat websites zitten bezoeken maar krijg nergens echt duidelijk wat de kosten bij fring zijn. Als ik van iphone naar iphone bel is het voor zover ik begrijp gratis. Maar mijn vraag is wat zijn de kosten als ik van iphone naar een willekeurig vast/mobiel nummer bel wat niet fring gebruikt? Las dat fring alleen datagebruik kost ergens? Maar goed als ik dan een iphone met t-mobile neem goedkoopste abo...dan zou ik al klaar zijn? gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
In fring moet je jezelf aanmelden met bijvoorbeeld je msn of skype account.
Als je geen skype account hebt kun je ook geen vaste nummer bellen. Via fring kun je zo online zijn via meerdere kanalen met 1 programma.En het is gratis. |
|
|||
|
|||
ok duidelijk, maar wat zijn dan de kosten van een skype of msn om te bellen naar een vast nummer via fring?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Vraag ik mij alleen nog af wat een beetje de ervaringen zijn van het voipbellen via 3G...nu dat een aantal maanden mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
fring is een (software)telefoon en geen aanbieder. Is dus gratis. Als je via een SIP provider als Voipstunt | Free international calls worldwide! o.i.d. belt bel je voor €10,- 120 dagen gratis naar vaste nummer over bijna de hele wereld. De kwaliteit wordt bepaalt door de beschikbare bandbreedte van het internet. Meestal is het aanvaardbaar...soms is het bagger :-( . Om te bellen over 3G zul je een patch nodig zijn omdat de meeste provider dit niet toestaan. Je carkit via bleutooth werkt niet met een softphone.
Laatst gewijzigd door Lukie; 22-02-10 om 09:46. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat het nu 3G was vrijgegeven...ook door bv t-mobile. Die zouden er dacht ik geen problemen mee hebben als je via 3G belt. En daar ben ik vooral eigenlijk benieuwd naar wat daar de kwaliteit van is. En begrijp inderdaad dat het een software programma is en geloof via voipdiscount het goedkoopste is. Maar goed mijn vraag weet je iets meer van de kwaliteit van 3g t-mobile en dan dus bellen via fring?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Test call gaat wel goed..?? Normaal ga je met een SIP client via het MT commandoset naar de SIP provider en kun je middels een trace zien waarom de call setup niet naar behoren verloopt of niet word afgehandeld. Fring echter gebruikt een ander protocol en zet dit op hun eigen server om naar het SIP protocol. Je kunt dus niet onderzoeken waarom of iets niet werkt. Misschien kunnen zij een trace maken of een oplossing bieden. Ik heb ooit een aanmeld probleem gehad en dit was na een mailtje naar hun snel opgelost. suc6 |
|
|||
|
|||
met een kindje op komst leek het mij wel leuk als ik op me werk later in het jaar ook af en toen naar de kleine spruit kan kijken: videobellen dus!
fring geinstalleerd op mijn iphone 4, ook op de n97 van mijn vriendin. gister geprobeerd het te gebruiken maar het vak waar de bewegende beelden van de ander te zien zouden moeten zijn blijft leeg......er staat een heel groot logo van fring. rechtsboven zien we alleen de beelden die de andere te zien zou moeten krijgen maar bij beide telefoons blijft het scherm leeg...... |
|
|||
|
|||
Ik gebruik fring icm voipbuster op mijn iphone 4 en mijn vriendin op haar iphone 3G. Vorig jaar was het eigenlijk niet mogelijk om over het 3g netwerk te bellen maar de laatste tijd lukt het steeds beter als je het tenminste niet rijdend in de auto probeert want dan valt het nogal eens weg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net van Fring gehoord, en heb wel wat interesse.
Als ik het goed begrijp log je in op je thuisnetwerk en kun je van iPhone naar iPhone bellen via Fring (als de ander de app ook heeft). Dan betaal je niets, en bel je gratis. Wel nu, dat zal ik weinig gebruiken. Maar wat ik interessant vond is dat je kunt bellen voor 1 cent/minuut. Ik bel vaak naar mobiele en vaste nummers, en met mijn huidige provider betaal ik echt veel, zeker als zo'n gesprek al snel 10 minuten duurt. Met Fring zou ik dus naar vaste en mobiele telefoonnummers kunnen bellen als ik beschik over een netwerkverbinding. Of zijn er nog andere apps die wel interessant zijn? Mijn wensen: - Bellen vanaf eigen telefoonnummer; - Geen inlog gedoe; - Privacy!; - Bellen voor max. 5 cent/minuut (evt. ook buitenland, van en naar); - Aanvaardbaar geluid en geen echo. Nog een extra vraag, moet ik dan een rekening opladen bij de ontwikkelaar of kan het geld gewoon van mijn huidige beltegoed worden afgehaald? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FRING | janmetdeiphonepet | Wi-Fi | 1 | 16-12-11 18:11 |
Fring | lang2650 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-05-10 13:56 |
Fring Help! | lars08 | iPhone algemeen | 1 | 21-07-09 20:52 |
Fring | sijmes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-06-08 16:31 |
Fring | sijmes | iPhone algemeen | 0 | 01-06-08 15:48 |
|
|