Facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) // Discussies samengevoegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
vindt het wel handig dat je contactpersonen kan syncen vanuit facebook naar adressenboek met foto"s erbij !!
|
|||
|
|||
Facebook laadt geen nieuwe berichten
Hallo,
Zoals de titel al zegt. De Facebook-app laadt geen nieuwe berichten. De rest doet ie wel (notofications, requests, friends, inbox etc.), alleen de wall dus niet. Ik heb mezelf uit- en ingelogd en dit werkt ook niet. De webapp doet het wel. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Dank en groet edit: zodra ik 'live feed' wijzig in een ander bijvoorbeeld 'publirk' werkt het wel :-/ Laatst gewijzigd door deargonaut; 07-05-10 om 15:02. |
|
|||
|
|||
Facebook stuurt mij geen push notificaties
Hoi,
ik krijg dus nooit notificaties binnen van Facebook. Ik had gehoopt met de update van 19/06 dat het probleem verholpen zou zijn... helaas steeds geen notificaties Ik heb bij de instellingen/berichtgeving aan staan. In instellingen/Facebook heb ik daar ook alles aan staan... Mijn toestel is een iPhone 3G met 3.1.3 en jailbreak... heb ook al eens geprobeerd met alles te wissen (de app te deleten) en dan terug te installeren maar geen succes... iemand die mij hier kan helpen aub? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Facebook settings zelfde als computer
Hallo,
Weet iemand hoe je op de iphone hetzelfde beeld kan krijgen van facebook zoals je zou krijgen als je met de computer zou inloggen op je facebook account? Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het kan maar ze weten niet hoe Graag hoor ik van jullie. Thx alvast Marie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties
|
|
|||
|
|||
Facebook / Push Up berichten
Bij mijn Push Notifications van Facebook staat alles op aan maar toch krijg ik geen Push Up berichten binnen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja, probeer dan even een herstelpunt aan te maken en je iPhone even te herstellen. Wellicht foutje plaats gevonden tijdens een update ofzo? Ontvang je wel andere push notificaties (anders kan het ook aan de Facebook App liggen) |
|
|||
|
|||
Inlog probleem Hyves en Facebook
Mijn vriendin heeft sinds een week problemen met de applicatie van Hyves en een paar dagen later deed ook Facebook het niet meer. Alhoewel, de applicaties starten wel op maar er kan niet ingelogd worden. Zij heeft een 3G en ik een 3GS.. Ik heb zelf geen problemen en kan gewoon inloggen. Maar ook met mijn inlog gegevens kan ik niet inloggen op haar telefoon.
Ik heb gekeken of cookies geaccepteerd worden bij de instellingen van de app maar ik kan niets in die trend vinden. Wel kan ze op de MSN app gewoon inloggen. Ik hoop dat jullie mij, maar vooral haar kunnen helpen.. |
|
||||
|
||||
Misschien even de Hyves-App opnieuw erop zetten wellicht helpt het
|
|
|||
|
|||
Ja we hebben ook al 2x de apps opnieuw geinstalleerd... Zonder succes..
|
|
|||
|
|||
Iemand nog met een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Er is voor de Hyves app een update, misschien dat deze je probleem verhelpt.
Citaat:
|
|||
|
|||
Thanks, zit momenteel op mijn werk maar heb het doorgestuurd naar d'r
|
|
|||
|
|||
Hmm blijkt ook niet te werken!
Op Google vind ik ook wel een paar mensen die het hebben.. Maar zonder oplossing.. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met Twitter en Windows live messenger
|
|
|||
|
|||
Facebook 3.2 "ERROR Unable to load ..."
Hallo,
Sinds ik gisteren de Facebook app heb geupdate krijg ik een error dat het niet mogelijk is te connecte met de server. Nog mensen met dit probleem? Mvg, Rivinn |
|
||||
|
||||
Heb je bitesms geïnstalleerd?
Laatst gewijzigd door Bomans; 20-08-10 om 11:27. |
Labels |
app, berichten, check-in, facebook, iphone, photo, places, push notifications, upload |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook notificaties | CrimpyRex | iPhone Apps | 0 | 15-02-11 11:33 |
|
|