Rolando discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik volg Rolando nu al een tijdje. Hij zou normaal gesproken deze vrijdag uitkomen! (12 december). Dat hoop ik dan ook maar... Wie heeft er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Rolando
Ik volg Rolando nu al een tijdje. Hij zou normaal gesproken deze vrijdag uitkomen! (12 december). Dat hoop ik dan ook maar...
Wie heeft er nog meer zin in deze fantastische game? YouTube filmpje: YouTube - Rolando - Teaser trailer ---------------------------------------------------- Ontwikkelaar: ngmoco, Inc. Prijs: $9.99 (€8.00) Release date: 12 december (aankomende vrijdag). ----------------------------------------------------
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 09-12-08 om 19:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit ziet er mij een ideaal spel uit voor als ik me verveel en het is nog grappig ook alleen is hij wel een beetje aan de dure kant dus ik twijfel nog of ik hem zou kopen
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit, wel even afwachten of de besturing een beetje werkt... Ziet er niet zo makkelijk uit.
|
|
|||
|
|||
Moest aan Jelly Car denken... Die vind ik zooooo goed
|
|
|||
|
|||
heeft iets weg van little big planet
|
|
||||
|
||||
waar baseer je dat op ?
Spel lijkt me wel vet :-D ikzelf wacht ook met smart op die animal crossing + astro farm. Dit is wel leuk iPhone spelletje werkt prima met touchscreen. Ik zat terwijl ik dat strategie spel aan het spelen was echt bij mezelf van... Vroeger fantaseerde ik dat ik me mannetjes met me vinger bestuurde nu is het ook echt zo... En ik ben pas 20 echt sick... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien naar je handtekening gekeken ipv naar het filmpje?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wacht hier ook al een paar maanden op, lijkt me een fantastische game!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waar is de app nou ik kan nog niks vinden?!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Rolando is uit, mensen! Of wisten jullie dat inmiddels al?
|
|
|||
|
|||
Wat vind je er van iMario? Je wacht er al een tijdje op
|
||||
|
||||
Ik vind hem lekker spelen!
Soort loco roco.. Laat nu nfs undercover en mgs touch maar komen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Beste en leukste spelletje die op mijn iPhone staat. Dit is ook echt voor de iPhone/iPod touch gemaakt, super! Ben al benieuwd met wat ngmoco nu gaat komen... Al hun apps zijn top! |
Labels |
app store, games, inc., ngmoco, rolando |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rolando update vraagt om te kopen. | sponzert | iPhone Apps | 1 | 04-09-09 11:47 |
Rolando Lite | Frog | iPhone Apps | 8 | 07-02-09 19:42 |
Sim City of Rolando? | jpke | iPhone Apps | 8 | 27-12-08 00:14 |
|
|