Apps geinstalleerd via andermans creditcard. Nu Problemen !

Apps geinstalleerd via andermans creditcard. Nu Problemen ! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Vorige week, mn nieuwe, iPhone 3G (black 16 gig) netjes laten unlocken via t-mobile om mijn Vodafone kaart te kunnen gebruiken. Ging allemaal goed, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 December 2008, 13:56
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 November 2008
Berichten: 7
Standaard Apps geinstalleerd via andermans creditcard. Nu Problemen !

Hoi,

Vorige week, mn nieuwe, iPhone 3G (black 16 gig) netjes laten unlocken via t-mobileicon om mijn Vodafoneicon kaart te kunnen gebruiken. Ging allemaal goed, zonder problemen.

Aangezien ik geen creditcard heb, omdat ik deze normaal niet nodig heb, en toch wat apps wilde hebben, had ik de login-gegevens van een vriend van mij geleend en een zooitje apps gedownload en geinstalleerd. Netjes het bedrag weer aan hem overgemaakt blablabla.

Als ik de iPhone weer aansluit op itunes, dan geeft ie aan dat ie conflicten heeft met die geinstalleerde programmaatjes. Dit negeerde ik en tot gisteravond werkte de programmaatjes perfect.

Nu net wilde ik even kijken op nu.nl en beejiveim en tot mijn verbazing start geen 1 van de programma's weer op. Wat ik ook opstart, je ziet het beginscherm en dan gaat ie weer terug naar beginscherm / desktop.

Zou het nu komen, omdat mijn apple-id geen creditcard gegevens heeft en de iPhone wel op mijn eigen naam staat en ik dus met andermans creditcard-gegevens die apps gedownload en geinstalleerd heb ?


Groetjes Björn

Laatst gewijzigd door Björn_Schiedam; 21 December 2008 om 14:02. Reden: tikfout in topic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22 December 2008, 21:48
ButcherJF's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s Plus 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 November 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.585
Send a message via twitter to ButcherJF
Standaard

Misschien helpt een harde reset om de programma's eerst weer werkend te krijgen. De knop bovenop (sleep/wake-button) en de home-button aan de voorzijde tegelijk indrukken en ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Daarna weer opstarten. Dit helpt bij veel van dit soort problemen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 22 December 2008, 22:50
libia's schermafbeelding
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 December 2008
Berichten: 451
Standaard

Soms kan het ook werken om iets uit de appstore te installeren. Gewoon iets wat gratis is dus
  #4  
Oud 22 December 2008, 22:52
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

Het is waarschijnlijk heel simpel:
* heb jij op een andere pc/mac die app's op je iPhone gezet? Dan kan je ze niet syncen met je eigen iTunes account. Dus zorg dat hetzelfde iTunes account op jou pc staat (kan op 5 verschillende pc's. Vergeet niet te machtigen)
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
  #5  
Oud 22 December 2008, 22:57
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 November 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Bekijk bericht
Het is waarschijnlijk heel simpel:
* heb jij op een andere pc/mac die app's op je iPhone gezet? Dan kan je ze niet syncen met je eigen iTunes account. Dus zorg dat hetzelfde iTunes account op jou pc staat (kan op 5 verschillende pc's. Vergeet niet te machtigen)

Sorry, had em al even moeten beantwoorden.

Heb het idd gevonden, mn maat zn id-info ingevuld en die computermachtigingen toegevoegd. Nu gaat het syncen perfect. Ik had namelijk mijn eigen id ingevoerd. Alles werkt nu weer perfect !


Groetjes Björn
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid w.d iPhone Apps 157 8 July 2012 12:21
Mac OS X: Betaalde Apps downloaden zonder creditcard pekel123 iTunes 2 10 February 2010 11:45
heeft er iemand na iToggle te hebben geinstalleerd problemen met zijn geluid? EdoubleDee iPhone algemeen 1 2 December 2007 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.