Installer.app zonder restore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een eerste gen iPhone, 2.2.1, en heb er bij de laatste restore enkel cydia opgezet. Nu heeft ripdev een update van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer.app zonder restore
Beste mensen,
Ik heb een eerste gen iPhone, 2.2.1, en heb er bij de laatste restore enkel cydia opgezet. Nu heeft ripdev een update van kate uitgebracht, en hier heb ik een licentie van. De laatste versie van Kate was in mijn ogen heel onstabiel, dus die heb ik er al een tijdje niet meer opstaan. Ik heb niet zoveel zin om heel m'n iphone te restore, smsjes kwijt te zijn enz enz enkel en alleen om kate terug te testen. Heb m'n iPhone een maand geleden pas helemaal opgeschoond met een nieuwe installatie, dus ben ik nu opzoek naar een manier om installer erop te krijgen zonder dat ik een restore moet doen? Heeft iemand een idee of dit mogelijk is, en hoe ik dit voor mekaar krijg? Vriendelijke groeten, Jonas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel iets, je kan via cydia een repo installeren. Ik weet de naam niet meer maar het is een van de Franse en er komt SOS in voor. In die repo vind je Installer.app.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb al aardig wat gegoogeld maar vind niet echt iets dat er op lijkt... Alvast bedankt Jonas |
|
|||
|
|||
De source staat bij 'more package sources' en noemt SOSiPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Van 4.1 naar 4.3.1 zonder restore | djkavaa | Jailbreak | 0 | 04-04-11 11:07 |
iPhone 3G: Baseband updaten zonder restore? | borgqueenx | Unlock | 5 | 02-01-09 14:52 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
installer.app zonder jailbreakme.com | partyfart | iPhone Apps | 7 | 08-01-08 22:18 |
restore iPhone voor installer.app | steven34 | Unlock [archief] | 17 | 04-12-07 22:11 |
|
|