Ervaringen Hyves-app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had eerst op mijn 3G Hyves geinstalleerd, en nu op mijn 3GS en ik vind het super, alles werkt prima. kan sávonds op bed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik had eerst op mijn 3G Hyves geinstalleerd,
en nu op mijn 3GS en ik vind het super, alles werkt prima. kan sávonds op bed mooi nog even hyven voor het slapen gaan |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
jammer dat het kwekken nog niet in de app available is .
|
|||
|
|||
Ik heb zelf via Safari (hyves.nl/mini) ingelogd, maar krijg een icoontje van een gewone GSM. Ik zou graag het iPhone icoontje willen, is toch ook wel zo logisch als ik met een iPhone inlog?! Ik zie 'm alleen niet!
Kan iemand me de volledige link/informatie geven over wat ik moet doen zodat dit wel zichtbaar is? Ik zie het bij veel mensen, maar het lukt mij maar niet! Raar dat dit bij het gebruik van de Hyves applicatie niet gewoon gebeurt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik raad je daarom aan om de applicatie van hyves op te zoeken in de appstore en voortaan op die manier via je iphone te hyven. |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt! Ik heb mn iPhone nog niet zo lang dus heb zowieso de nieuwste versie van de Hyves app, zal het dan nog maar eens gaan testen!
|
|
|||
|
|||
EDIT: Het werkt, bedankt!
|
|
|||
|
|||
Oudere versie van Hyves app graag terug ivm iPhone FW 3.0
Vanwege enkele functionaliteiten die wel werken in iPhone FirmWare versie 3.0 en niet in (de nieuwste) iPhone FW 3.1.2, wil ik mijn iPhone (nog) niet updaten naar de nieuwste FW.
Nu zit ik echter met het volgende probleem. iTunes heeft bij mij de nieuwe versie van de Hyves app opgehaald. Deze kan echter steeds niet geinstalleerd worden omdat ik volgens de app / iTunes een te oude FirmWare versie van de iPhone heb. Helaas heeft iTunes (nadat ik een vinkje aangezet had om het niet opnieuw te vragen) mijn 'oudere' versie van de Hyves App verwijderd, na een sync ook van mijn iPhone... Weet iemand hoe ik aan de oudere versie van de Hyves app kan komen? Heeft iemand anders de IPA voor mij? Erg bedankt alvast! Het gaat dus om de laatste versie die nog werkte op FW 3.0 van de iPhone (volgens mij ook V3.0.0 van de Hyves app). |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, ontvang ook graag een "oudere" versie
|
|
|||
|
|||
ze moeten echt met een nieuwere versie komen want dit progje is echt outdated!
|
|
|||
|
|||
De app werkte bij mij perfect, maar sinds twee a drie dgn krijg ik telkens als ik een www maak of reageer bij een ander op de www de melding: fout, locaties kunnen niet worden geladen. Probeer het later nogmaals.
Locatievoorziening staat gewoon aan. Iemand een idee? Alvast thnx |
|
|||
|
|||
ik krijg push nogsteeds niet werkende..
|
|
||||
|
||||
kan je zelf ook weinig aan doen denk ik. Bij veel man doet hij het niet.
|
|
|||
|
|||
Ik vind het jammer dat als ik me de app een krabbel verstuur, of me aanmeld, en geen iPhone logo bij me naam komt te staan. Bij de web app gebeurt dit wel:S
|
|
|||
|
|||
Hier werkt de push functie gewoon prima, en heb ook geen probleem met locaties laden in WWW.
|
|
|||
|
|||
Ik word juist simpel van de push mogelijkheid. Elke www wordt als een push doorgestuurd. Het zou leuker zijn als je alleen prive berichtjes en krabbels die naar jou gericht zijn gepusht worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hyves Hack
Heey,
Ik opende vandaag safari op mijn iphone en ging naar hyves en tot mijn verbazing zag ik dat ik was ingelogt op een account van iemand anders, eventjes het plaatste op gezocht (Arnhem) andere kant van nederland kom zelf uit Purmerend. ik druk op home en tot mijn verbazing zit ik weer op iemand anders zijn hyves nu een meisje uit utrecht... ik weet niet of deze hack bij andere mensen al bekend is en of de rede misschien al bekend is, eventjes wat gegevens: Iphone 3g 8GB Jailbreak:ja Firmware: 3.1.2 Purple rain. alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
heb je een gratis pushfix uit cydia gedownload?
|
|
|||
|
|||
Niet dat ik weet gisteren wel een cydia all package update.
|
|
||||
|
||||
kan je ook krabbellen ofso met dat account. Hoe weet je zeker dat het niet gewoon het Hyves account bekijkt
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hyves app terug. | timtim2009 | Archief | 1 | 06-12-09 14:14 |
App Facebook of Hyves..? | Flydt | iPhone Apps | 22 | 23-11-08 06:11 |
|
|