Ervaringen Hyves-app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) omdat als op mijn profiel druk ik het profiel van die jongen/meisje te zien krijg ik kan al hun berichten lezen,krabbelen enz. er staat ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
omdat als op mijn profiel druk ik het profiel van die jongen/meisje te zien krijg ik kan al hun berichten lezen,krabbelen enz. er staat ook bovenaan welkom Bas/Michelle enz maar zo heet ik echt niet.
maar kijk ik ga geen krabbels sturen op deze accounts maar ik geloof dat er genoeg mensen zijn die dat wel doen en ik wil niet dat ze op mijn Hyves komen daar ben ik een beetje bang voor. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Het is ook alweer bijna 1 april natuurlijk...
|
|
|||
|
|||
na herstel iphone (1 maand geleden)ook geen push meer
voor herstel wel? raaaaarrrrrrr |
|
|||
|
|||
ook hier geen werkende push.
Ik heb net via push fix een unieke code gekocht. tot nu werkt alles, behalve hyves. Kan ik hier iets aan veranderen? |
|
||||
|
||||
werkt perfect bij mij. Alleen heel jammer dat ik fotos niet rechtstreeks kan opslaan van hyves naar mn iphone.
|
|
|||
|
|||
Mijn hyves app werkt perfect ook kan ik via mijn iphone de foto's en video's in mijn foto mappen krijgen helemaal top.
|
|
|||
|
|||
Hyves
Mijn Hyves app doet het niet, hebben jullie daar ook problemen mee en wat zou ik hieraan kunnen doen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen problemen met Hyves.app. Probeer hem even te verwijderen en opnieuw uit de Appstore te downloaden. Controlleer daarnaast je internet verbinding op je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Internetverbinding is prima, ga maar even proberen de app te verwijderen en er weer op te zetten, thanks!
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-04-10 om 20:14. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand misschien een idee hoe ik kan zoeken naar hyvers in de nieuwste hyves app? Ik kan het niet vinden.. Ik kijk er wellicht overheen... Hopelijk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
rechtsboven menu, dan krijg je het menu en daar bovenin kan je zoeken op vrienden, hyvers en netwerken. |
|
||||
|
||||
Ha! duidelijk. Wel suf dat ik dat niet zag... Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik ben er wel tevreden mee op mij. iPod maar soms is het plaatsen van een reactie en een WWW erg irritant
|
|
|||
|
|||
Ik mis de knoppen aan de onderkant.......vond ik toch makkelijker dan elke keer naar menu te moeten gaan.
Maar goed de app werkt nog steeds lekker dus ik moet er maar aan wennen he |
|
|||
|
|||
chatgeschiedenis verwijderen
Is er iemand, die mij kan vertellen hoe ik de chatgeschiedenis uit de Hyves app kan verwijderen?
|
|
||||
|
||||
Die word volgens mij verwijderd als je op chat sluiten drukt.
|
|
|||
|
|||
hyves-geschiedenis verwijderen
Als je op chat sluiten drukt en hem daarna weer activeert, krijg je de algehele geschiedenis (per contact) weer te zien.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
hyves, krabbels, laden, niet, probleem |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hyves app terug. | timtim2009 | Archief | 1 | 06-12-09 14:14 |
App Facebook of Hyves..? | Flydt | iPhone Apps | 22 | 23-11-08 06:11 |
|
|