App's voor België? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Runaque ... Leer eens deftig lezen! ... Je hoeft je nergens druk over te maken hoor. Ik reageer gewoon omdat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je hoeft je nergens druk over te maken hoor.
Ik reageer gewoon omdat je (letterlijk) zegt dat Belgen er minder geld voor over hebben. Mooi dat jij er zo over denkt, maar ik zou graag weten waar je die onzin haalt. Voor de rest ben ik akkoord. Een windows pc is goedkoper en ligt misschien beter in de markt (lees: met de paplepel ingegeven). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inderdaad ikkeg, mag ook eens gezegd worden
Niets dan lof voor iphoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Enigste dat ik weet van belgische app is BeTV en Jupiler PRO league die voor geen snars werkt
maar BeTv is wel handig als je graag wilt kijken wat op tv is nu vananvond morgen maar voor de rest zou ik toch wat meer apps willen bv, nmbs, delijn, kinepolis, tanken zo van die dingen |
|
|||
|
|||
Kinepolis heeft een mobiele versie van haar site, geoptimaliseerd voor GSM's dus
Mogen inderdaad wat meer Belgische apps komen, maar blijkbaar een tekort aan coders hier in België? |
|
||||
|
||||
Voor NMBS is ook een goeie site: http://www.railtime.be/mobile/ of www.irail.be/national
|
|
||||
|
||||
Misschien komen de Belgische apps gewoon wat minder aan bod bij iPhoneclub en lijkt het daarom dat er minder zijn..?
|
|
|||
|
|||
Zijn er Belgen lid van het moderators team trouwens?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
HéHé .....
|
|
||||
|
||||
Is dat trouwens de enige Belgische mod?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit vooral te wachten op apps over het Belgisch Openbaar Vervoer. Mensen van De Lijn, MIVB, TEC.... word eens wakker
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het geeft je de goedkoopste pomp aan in je omgeving, waar je ook bent. Dus ook voor België. |
|
||||
|
||||
BeShop is ook handig als boodschappenlijst.!!!
Hiermee kun je ook de uitgaven van je boodschappen beheren/berekenen. |
|
|||
|
|||
Die smarttanken, is dat een website of ?
|
|
||||
|
||||
Google > Smarttanken iPhone > voila
Ik krijg de melding dat de app niet in de Nederlandse AppStore beschikbaar is..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
als ik u link volg krijg ik in Itunes het prog Navx (Essence Eco BE)
vandaar dat ik het vroeg, vond de app smarttanken niet in de appstore 2,99 euro, wel niet echt goedkoop Laatst gewijzigd door Timmeh_; 08-08-09 om 10:19. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mij stoort het toch niet dat er minder belgische apps zijn. Ik denk dat ik het zelf de helft van de tijd niet merk. Ik denk dat er ook maar een beperkt aantal zijn die dan echt niet voor belgie te gebruiken zijn.
Ik weet niet of de belg minder geneigd is om een apple pc te kopen door financiele redenen. Ik heb een half jaar geleden ook een nieuwe laptop gekocht en was aan't het overwegen m een apple te kome. Maar het was gewoon te ingewikkeld met school, werk, communicatie met vrienden omdat bijna iedereeen die ik ken me windows werkt. Ik ben geen krak in pc en om dan extra windows te moeten gaan instaleren ed vond ik te omslachtig.Bovendien moest ik dan weer leren werken met een nieuw systeem en dat zag ik ook niet zitten. Om financiele redenen was het zeker niet aangezien mijn pc toch meer kost dan de gemiddelde dus het was puur praktisch. |
|
||||
|
||||
Tap Tap is trouwens van een Belg/Vlaming (die in Amerika werkt)
Stond vandaag in de krant! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abonnement voor student in Belgie? | Tines | Overige providers Nederland | 0 | 27-01-11 15:09 |
rabobank app in Belgie | guided tours | iPhone Apps | 0 | 16-02-10 09:38 |
iPhone voor minder dan in Belgie | vlees91 | Archief | 4 | 07-08-08 15:53 |
unlock 1.1.4 voor beginner (belgië) | vdr74 | Archief | 1 | 18-03-08 16:24 |
|
|