Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis
Ik heb de game maar helaas nog niet echt kunnen uittesten.Veel te veel games heb ik .
Wat is duur he?
Een ps 3 game kost mij meteen 50-65 euro.Kijk,op 23 oktober koop ik smackdown vs raw 2010 en iss PRO 2010 dat kost mij over de 100 euro's.
Voor dat geld kan je via de iphone al heel wat leuke dingen mee kopen dus ik vind 1-5 euro voor een game niet duur .Toch niet voor mensen die gaan gaan werken zoals mij.
|
Idd, maar in principe kan je een game voor de PS3 niet vergelijken met een voor de iPhone, dus ik denk dat als ik nu vertel dat het game Fieldrunners op de Sony PSP (Go) 4,99€ kost en op de iPhone 2,39€, dan zegt dat voor mij genoeg en je vergelijkt vergelijkbare gameplatformen. Uiteraard kan je Gran Turismo op de PSP dan weer niet gaan vergelijken met de bestaande racegames op de Iphone aangezien dat game 1Gb groot is en voorlopig zijn er nog geen vergelijkbare racegames in de app store. Zelfs Need for speed Undercover op de iPhone kan je niet vergelijken met dat op de PSP, de graphics zijn pakken beter op de iphone, maar het game is op de PSP dan weer zoveel keer uitgebreider met meer races te rijden, dus ja, apelen en peren he.
1,59€ is niet duur, maar wel duurder dan 0,79€.