Wat is de laatste applicatie die je gedownload hebt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam laatst iets tegen over.....geur marketing. Jawel dat bestaat! zie hier geur marketing Ik vraag me af of Apple ook al aan 'geur applicaties' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kwam laatst iets tegen over.....geur marketing. Jawel dat bestaat!
zie hier geur marketing Ik vraag me af of Apple ook al aan 'geur applicaties' werkt voor de iPhone. Zou wel een primeur zijn en moet toch ook wel te doen zijn om de telefoon 'een reukje' te geven ideeen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Pinball HD 4 iPhone
|
||||
|
||||
Iemand die Ringtone Designer Pro heeft? Ben benieuwd naar de kwaliteiten.
|
|
|||
|
|||
Pro weather HD
|
|||
|
|||
Actie menu (jb tool)
|
|
|||
|
|||
Ik heb net buienradar toegevoegd.
Werkt sneller dan de website in safari en heeft directe keuzes die je kunt maken zoals inzoomen op je lokatie, Europa , weersverwachting voor de komende dagen. Werkt prima en snel. |
|
|||
|
|||
Angrybirds
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Multifl0w, al is het niet echt een app.
Niet tevreden over, heft me genoodzaakt de iPhone te restoren. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Super Monkey Ball 2 voor mijn iPad
|
|
||||
|
||||
Flitsmeister.Be gekocht, werkt van geen kanten. Heb de makers meer dan een week geleden gemaild, er zou een bug in .Be zitten en een update komt er aan ????
Dan maar flitspalen gekocht, was te vroeg voor de gratis versie, update gedaan werkt niet in België ( zie ook de reviews in appstore). Mail naar ontwikkelaars: antwoord GEEN. |
|
||||
|
||||
Je weet toch dat het zondag is vandaag? En Flitspalen werkt toch wel in België? Heb zonet even gekeken en de app meld een flitspaal op de E40.
|
|
||||
|
||||
Werkt niet onder 3.1 volgens de makers, heb net een mail gehad.
|
|
|||
|
|||
GTA Chinatown Wars, blijft een top GTA spel voor de iPhone/iPod.
|
|
|||
|
|||
Ikea gids .
|
|
|||
|
|||
AppShopper . . . nieuwe update.
|
|||
|
|||
Eredivisie
|
|
|||
|
|||
Sticky notes, wilde iets hebben voor een agenda op het lockscreen, maar het is het niet. Jammer!
|
|
||||
|
||||
Imovie, werkt heerlijk!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die denkt dat je nieuwe firmware hebt. | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-12-10 18:48 |
Ipad en Iphone, wat is handig als je beide hebt? | haroldv | iPad Apps | 7 | 17-11-10 14:30 |
Gedownload in istore wat nu? | Jasper Veltman | Archief | 1 | 02-09-09 17:35 |
Alle apps die je hebt | djkoksal | Archief | 1 | 18-08-09 15:13 |
Laatste film die je gezien hebt.... | djseven | Chat en geruchten | 226 | 30-10-08 19:19 |
|
|