Ineens 20 euro goedkoper!!! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een week navigon Benelux in gebruik zie ik dat het 20 euro goedkoper is geworden. Kan ik er nog iets van terug krijgen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ineens 20 euro goedkoper!!!
Na een week navigon Benelux in gebruik zie ik dat het 20 euro goedkoper is geworden. Kan ik er nog iets van terug krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan altijd 'ns proberen, maar waarschijnijk niet.
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk niet.
|
|||
|
|||
Vind dat allemaal bedriegerij om eerlijk te zijn.
Dat je in den beginne de prijs een maand goedkoop zet tot daaraan toe maar dan 70 euro en dan een maand nadien terug 50 euro,ppfff,vind ik niet kunnen. |
|
||||
|
||||
Mensen die er snel bij willen zijn die betalen gewoon meer. Zo gaat dat nou eenmaal...
|
|
||||
|
||||
over een tijdje koop je je 3Gs ook voor minder geld. Dat is toch niet gek?
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dan navigon aanschaft aan 70 euro en de dag nadien zie je dit staan aan 50 euro... Idd,als de nieuwe uitkomt,lol. Laatst gewijzigd door iMario; 05-09-09 om 23:42. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Als het goed is moet de verkoper aangeven dat als een product in een week goedkoper wordt, hij dit moet aangeven. als hij dat niet doet is hij verplicht de actie of de goedkopere versie aan u aan te bieden. dus als aandringt zal hij u 20 euro terug moeten geven.
groet Mario |
|
||||
|
||||
Citaat:
zo erg zou het ook niett zijn geweest.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro | sophiie! | Koopinformatie Nederland | 53 | 02-02-11 00:18 |
Me Goedkoper? | Zhane | iTunes | 3 | 11-09-10 15:41 |
Kan nieuw comm board voor iPhone niet goedkoper dan 280 euro? | iken | iPhone algemeen | 4 | 20-06-08 23:38 |
Turbosims te koop 79 euro + 10 euro shipping | eek72 | Archief | 0 | 17-01-08 13:56 |
|
|