PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand al een idee wanneer dat "STRING_" voor alle functieknoppen weg gehaald gaat worden. Snap dat dit een update moet worden, maar is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand al een idee wanneer dat "STRING_" voor alle functieknoppen weg gehaald gaat worden. Snap dat dit een update moet worden, maar is er iemand hier die daarvan op de hoogte is, is hij al ingeleverd bij Apple o.i.d.?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen, de Ping! update is uit ) De knoppen zijn nu in orde!
Ik zou toch zweren dat ik net een melding kreeg om emoticons te installeren (vanuit het programma) maar nu zie ik dat nergens meer... Iemand? edit: bleek reclame... maar niet meer teruggezien daarna. Overigens heb ik de emoji's nu wel via een bekende hack http://waterworld.com.hk/spell_number_easter_egg Have fun! Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:05. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Ik heb de update binnen, maar blijft nog steeds hangen bij het verbinden. Iemand een oplossing? (3g 3.0 jailbreak)
|
|
|||
|
|||
Dit heb je al gedaan neem ik aan?
Instellingen van je iPhone, dan bij Berichtgeving/Ping de meldingen op aan zetten. |
|
|||
|
|||
wat is een alternatief voor ping? voor de iphone
|
|
||||
|
||||
Waarom een alternatief als ik vragen mag? Ping werkt super!
|
|
|||
|
|||
ik ben er al achter gekomen : whatsap en mesi.im ofzo
nou omdat die bij me buurmans vrouw het niet doet. hij blijft hangen op connecting weet je miss hoe dat komt? |
|
|||
|
|||
App werkt bij mij perfect!!
Jammer alleen dat de tijden in een gesprek niet juist staan... |
|
|||
|
|||
Na het updaten van ping! Ontvang ik geen berichten meer via push op me iPhone 2g gejailbreaked met os 3.0, andere mensen ook ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Ping geïnstalleerd maar ontvang berichten niet volledig.. Ik mis elke keer een deel! Heb versie 1.01. Iemand oplossing?
|
|
||||
|
||||
Het werkt nog niet naar behoren. Zal wel komen nog.
|
|||
|
|||
Dat hoop ik wel! Bij een vriend werkt het wel gewoon..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij kost inmiddels € 0,79.
Ik had hem ook gratis, maar zou hem voor dat geld gekocht hebben. Gebruik hem heel, heel erg veel. |
|
|||
|
|||
Ping werkt niet meer bij mij..
Blijft steeds met BEZIG MET CONNETEREN uren geeft dit aan..maar gebeurt helemaal niks..opnieuw verwijderd en op nieuw geinstalleerd maar het probleem blijft het zelfde..ik heb iphone 3gs met firmware 3.1.2..hebben meerdere mensen dit probleem met PING?
Laatst gewijzigd door jamalmo; 17-10-09 om 20:33. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ik vind het en top app
baas word helemaal gek van mij en mijn collegas , zijn heel de dag aan het pingen naar elkaar ipv naar boven of beneden lopen |
|
|||
|
|||
Gebruik PING! en werkt perfect als plaatsvervanger van SMS, MSN, Grindr etc, maar weet iemand of er een soort gelijke app is voor de Blackberry en of die compatible is met onze PING!??
|
|
|||
|
|||
Ja hier ook nogsteeds hetzelfde probleem, blijft "connecten" heb al wel het proggy Whatsapp gekocht maar dat is weer niet compatiebel met ping.....
Iemand al een oplossing voor dit probleem? |
|
|||
|
|||
Misschien al 10x gezegd, misschien een beetje laat. Maar Ping deed het bij mij ook niet. Nu dacht ik laat ik de PushFx even downloaden via Cydia. Reboot Iphone: Ping werkt! (2g, 4Gb, 3.0, JB, Unlock)
PushFix Fixes Push Notification on Jailbroken iPhone | The iPhone Blog by Simon |
Labels |
connecteren, ping |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Push Notifications | MsG | iPhone algemeen | 137 | 20-05-11 00:00 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|