PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door svvelt Ik heb ook problemen met de push berichten van Ping. Soms doet ie het, soms komen ineens de berichten om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier ook inderdaad. Heb standaard Wi-Fi aan als ik thuis ben maar soms werkt het dan niet goed. Als ik dan Wi-Fi uitzet dan werkt het weer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb sindskort ook deze appl. gedownload.. werkt prima, alleen vandaag deed die even moeilijk! het verschil tussen deze appl. en E-buddy is dat deze op de achtergrond meedraait! en je dus nog gewoon berichten binnen krijgt terwijl programma niet open hoeft te staan!..
Ben er wel tevreden over! kan ik gratis contact hebben met mijn fam. en vrienden die Iphone hebben., |
|
|||
|
|||
Ik heb zowel Ping! als Watsapp (geld te veel)
Maar omdat ping het niet doet vraag ik me af of je ook ping contacten in Watsapp kan gebruiken. Al mijn vriende hebben ping ipv watsapp..... Iemand ervaring? |
|
|||
|
|||
Heel raar! Bij mij komt het om de tijd alle berichten op eens in 1 x binnen. Versturen gaat wel goed, maar ontvangen niet dus.
|
|
|||
|
|||
Als je een unlock hebt werkt je push niet meer.
Ga naar Pushfix.info en koop daar een pushfix. Ik heb dit nu bij verschillende toestellen meerdere keren gedaan het werkt perfekt! prijs is 4 euro.... maar wel altijd graag contact met je iphone vrienden! |
|
|||
|
|||
Ik gebruik dus SBSettings al een tijdje.... Maar heb nooit aan die Push knop gezeten. Werkt het dan wel?
|
|
|||
|
|||
Ja dan werkt het gewoon!
Mijn advies is gewoon lekker die Push knop verwijderen via cydia uit je sbsettings Daarna de pushfix installatie uitvoering incl. injector van pushfix.info en werken als een trein! |
|
||||
|
||||
Had problemen met de "oude" versie. Dacht proberen we de nieuwe.
Heb het hier ook weer verwijderd. Niet betrouwbaar. Berichten komen soms wel en soms niet aan.
|
|||
|
|||
Bij mij doet ping! ook niks ontvangen
Gekke is, de Lite versie had ik als eerst gedownload, werkte goed etc. Toen via een "omweg" de fullversion derop gezet. Toen werkte het niet meer :S .. ik weer verwijderd en weer de Lite versie geinstalled. Toen werkte het weer prima. Toch maar besloten de app te kopen. En nu werkt het WEER niet. heb ook die pushfix al geprobeerd van iphoneil. Ook geen suc6 dit allemaal op een 3G/3.1.2 pwngetool gejailbreaked. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Klinkt bekend, van lite naar full, dat ie het dan niet meer doet. je moet even in de lite jezelf unregisteren en registeren in de full version voor de zekerheid harde reset en dan weer proberen
|
|||
|
|||
Nou, denk dat is een goed idee!
Ik lite installen, blijft ie weer connecten :/ , naja misschien dat ie vanavond wilt connecten ofzo. |
|
|||
|
|||
server down?
sinds vanmorgen merk ik dat server down is en dus geen berichten meer kan verzenden...meer mensen hier last van?
|
|
|||
|
|||
ja server is idd down.
|
|
|||
|
|||
twitter.com/garywkfung:
Doing an upgrade with Ping's server, service down temporarily. Please bear with us.about 3 hours ago from Tweetie |
|
|||
|
|||
Ping is een cool programma. T werkt hier nu ook. Maar er zijn nu al zoveel Whatsapp, Messime etc. En er zullen nog wel veeel meer komen.
Apple doet er verstandig aan om een PING applicatie te ontwikkelen die aan je Apple ID hangt oid. Dit is gewoon ruk |
|
|||
|
|||
Ping lite zegt steeds BEZIG MET CONNECTEREN
Heb eenb 3g jailbreak als ik ping lite binnen haal gaat goed en dan start ii hem op blijft er continu staan Bezig met connecteren staat er nu al een uur!
wat kan dat zijn?. als ik ping eraf gooi en op nieuw erop zet het zelfde helaas iemand??? |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Ping! gaat via 3G internet, dus om Ping! werkend te hebben moet je 3G hebben aanstaan (lukt niet via Wi-Fi of iets dergelijks). Kan het dat je geen 3G hebt aanstaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand andere oplossing?. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
connecteren, ping |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Push Notifications | MsG | iPhone algemeen | 137 | 20-05-11 00:00 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|