PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Erp Het feit dat iedereen WhatsApp gebruikt? Het gaat niet om wat beter is, maar wat het meest wordt gebruikt. Stel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
als "iedereen" whatsapp gebruikt dan zal het wel beter zijn |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat zou ik niet zo durven zeggen... De meeste computergebruikers gebruiken Windows, is het daarom beter?
|
|||
|
|||
In het geval van Ping heb je er weinig aan als bijna iedereen in je lijst WhatsApp gebruikt. Ook al zou Ping beter zijn: je kunt er dan alsnog weinig mee. Ping heeft bij mij echter nooit goed gewerkt en ik lees veel over bugs die mensen er toe hebben doen switchen. Tel daarbij op, het feit dat de ontwikkelaar van Ping (lafhartig en onwaarachtig) de ontwikkelaar van WhatsApp, in de comments van diverse blogs, heeft beschuldigd van onrechtmatig gebruik van alle telefoonnummers die ze hebben vergaard (waar ze overigens niks mee zouden kunnen) en er is genoeg reden voor mij om Ping voor altijd vaarwel te zeggen.
|
|
|||
|
|||
ping start niet meer op
Ik heb problemen met ping. wanneer ik ping wil opstarten valt de Iphone weer in menu
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Ping! ook geïnstalleerd, de persoon naar wie ik m'n berichten stuur ontvangt ze wel, maar wat hij reageert krijg ik niet terug (zelfs niet als ik het programma gewoon open, ik zie enkel mijn verstuurde berichten)
Ik zit op FW 3.0 en heb jailbrake én unlock (iPhone 2G) gedaan. Ook heb ik die Push2GFix vanuit Cydia gedownload. Iemand oplossingen? MVG Laatst gewijzigd door Kluppergeest; 19-12-09 om 11:22. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of pingen van iPhone naar Blackberry en van Blackberry naar iPhone ooit mogelijk zou zijn ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Technisch gezien is het mogelijk, maar Blackberry ping gaat via de Blackberry servers...Daar kom je niet zomaar op met een iPhone lijkt me...Het zou dus alleen kunnen wanneer Blackberry ervoor zou kiezen om het mogelijk te maken, en dat gaat nooit gebeuren helaas... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi wie weet wat over het volgende..
Ik heb ping erop gezet, betaalde..nu vraagt hij om verbinding te maken met itunes. Deze heb ik aangesloten maar hij blijft maar zoeken naar iets.... Wie wet een oplossing Frenk |
|
||||
|
||||
Citaat:
De standaard ping applicatie van Blackberry staat er al op, dat is noujuist zo makkelijk...Het heeft weinig zin als mensen met een Blackberry het ook weer speciaal moeten aanschaffen om met mensen met een iPhone te pingen...Dan hebben zij weer 2 pingprogramma's of iedereen met een Blackberry moet die nieuwe ping app van de ontwikkelaar aanschaffen... Leuk idee zo'n cross-ping oplossing, maar als het niet met behulp van Blackberry gaat schiet het niet zoveel op... |
|
|||
|
|||
Ligt Ping eruit?? verzenden gaat niet meer...
Update....het werkt weer Laatst gewijzigd door wukkkie; 22-12-09 om 19:37. |
|
|||
|
|||
Bij mij blijft deze dus lang verbinding maken bij ping! ik zie geen duidelijke antwoorden. zou iemand mij kunnen doorsturen naar een duidelijk antwoord/
mijn iphone is gejailbreaked 3.1.2 Laatst gewijzigd door beuko; 28-12-09 om 02:09. |
|
|||
|
|||
Ping
Hoe werkt ping in het buitenland?
Dat kan Dan toch niet gratis zijn? Er wordt Dan toch verbinding via Internet gemaakt? |
|
||||
|
||||
Dat klopt, ping en al dat soort apps werken alleen als je verbinding met internet hebt. Waarschijnlijk is in ieder geval in Europa het sturen van een sms dan minder duur.
Tenzij je gratis van iemand's Wi-Fi gebruik mag maken! Laatst gewijzigd door remundo7000; 30-12-09 om 10:52. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken
|
|
|||
|
|||
Na veel googlen en zoeken heb ik het antwoord voor iedereen die niet kan "pingen"of geen Ping kan ontvangen.
Ga naar www.pushfix.info verwijder ping en zet push op off. Betaal ongeveer 4 euro en volg de rest van de instructies. Alles werkt weer!! echt top |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb net push fix gedowload bij www.pushfix.net, maar elke keer dat ik ping opstart kijg ik de melding; foutmelding tijdens contact met de server. Pushberichtgevingen worden tijdelijk niet ontvangen. U ontvangt deze de volgende keer dat Ping wordt gestart alsnog.
Doe ik iets fout?
|
|||
|
|||
Ik denk dat je naar www.Pushfix.info moet gaan en betalen dan werkt het gewoon, tenminste bij mij!
|
Labels |
connecteren, ping |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Push Notifications | MsG | iPhone algemeen | 137 | 20-05-11 00:00 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|