//

PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications

PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Erp Het feit dat iedereen WhatsApp gebruikt? Het gaat niet om wat beter is, maar wat het meest wordt gebruikt. Stel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 16-12-09, 00:38
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erp Bekijk bericht
Het feit dat iedereen WhatsApp gebruikt? Het gaat niet om wat beter is, maar wat het meest wordt gebruikt.

Stel dat Ping beter zou zijn: nou leuk, en dan? Ik heb 20 contacten met WhatsApp en nul met Ping - niemand gaat overstappen want iedereen is tevreden nu.

Ping heeft het nooit goed gedaan bij mij. Maar dat boeit ook niet: iedereen gebruikt WhatsApp…
thx.

als "iedereen" whatsapp gebruikt dan zal het wel beter zijn
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 16-12-09, 00:54
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
thx.

als "iedereen" whatsapp gebruikt dan zal het wel beter zijn
Dat zou ik niet zo durven zeggen... De meeste computergebruikers gebruiken Windows, is het daarom beter?
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #203  
Oud 16-12-09, 16:59
Erp Erp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Dat zou ik niet zo durven zeggen... De meeste computergebruikers gebruiken Windows, is het daarom beter?
In het geval van Ping heb je er weinig aan als bijna iedereen in je lijst WhatsApp gebruikt. Ook al zou Ping beter zijn: je kunt er dan alsnog weinig mee. Ping heeft bij mij echter nooit goed gewerkt en ik lees veel over bugs die mensen er toe hebben doen switchen. Tel daarbij op, het feit dat de ontwikkelaar van Ping (lafhartig en onwaarachtig) de ontwikkelaar van WhatsApp, in de comments van diverse blogs, heeft beschuldigd van onrechtmatig gebruik van alle telefoonnummers die ze hebben vergaard (waar ze overigens niks mee zouden kunnen) en er is genoeg reden voor mij om Ping voor altijd vaarwel te zeggen.
  #204  
Oud 17-12-09, 16:23
shylkema shylkema is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Red face ping start niet meer op

Ik heb problemen met ping. wanneer ik ping wil opstarten valt de Iphone weer in menu
  #205  
Oud 17-12-09, 16:45
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shylkema Bekijk bericht
Ik heb problemen met ping. wanneer ik ping wil opstarten valt de Iphone weer in menu
Dat had ik laatst ook op de iPhone 3GS van mijn vriendin. Ping! verwijderen en opnieuw installeren heeft het opgelost.
  #206  
Oud 19-12-09, 10:17
Kluppergeest Kluppergeest is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 135
Standaard

Ik heb Ping! ook geïnstalleerd, de persoon naar wie ik m'n berichten stuur ontvangt ze wel, maar wat hij reageert krijg ik niet terug (zelfs niet als ik het programma gewoon open, ik zie enkel mijn verstuurde berichten)

Ik zit op FW 3.0 en heb jailbrake én unlock (iPhone 2G) gedaan. Ook heb ik die Push2GFix vanuit Cydia gedownload. Iemand oplossingen?

MVG

Laatst gewijzigd door Kluppergeest; 19-12-09 om 10:22.
  #207  
Oud 19-12-09, 20:29
cajrolobessyhendriks cajrolobessyhendriks is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Weet iemand of pingen van iPhone naar Blackberry en van Blackberry naar iPhone ooit mogelijk zou zijn ?
  #208  
Oud 19-12-09, 23:40
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kluppergeest Bekijk bericht
Ik heb Ping! ook geïnstalleerd, de persoon naar wie ik m'n berichten stuur ontvangt ze wel, maar wat hij reageert krijg ik niet terug (zelfs niet als ik het programma gewoon open, ik zie enkel mijn verstuurde berichten)

Ik zit op FW 3.0 en heb jailbrake én unlock (iPhone 2G) gedaan. Ook heb ik die Push2GFix vanuit Cydia gedownload. Iemand oplossingen?

MVG
Aangezien jij een 2G hebt, is die niet officieel geactiveerd, maar hacktivated zoals ze zeggen...Daarmee werkt Push niet...Push2GFix lost dat ook niet helemaal op helaas...Tis een bekend probleem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cajrolobessyhendriks Bekijk bericht
Weet iemand of pingen van iPhone naar Blackberry en van Blackberry naar iPhone ooit mogelijk zou zijn ?
Technisch gezien is het mogelijk, maar Blackberry ping gaat via de Blackberry servers...Daar kom je niet zomaar op met een iPhone lijkt me...Het zou dus alleen kunnen wanneer Blackberry ervoor zou kiezen om het mogelijk te maken, en dat gaat nooit gebeuren helaas...
  #209  
Oud 20-12-09, 00:21
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Technisch gezien is het mogelijk, maar Blackberry ping gaat via de Blackberry servers...Daar kom je niet zomaar op met een iPhone lijkt me...Het zou dus alleen kunnen wanneer Blackberry ervoor zou kiezen om het mogelijk te maken, en dat gaat nooit gebeuren helaas...
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de ontwikkelaar van Ping! in de toekomst pingen wilt aanbieden tussen alle iPhones, Blackberrys en Androids dacht ik?
  #210  
Oud 20-12-09, 15:48
Frenky40 Frenky40 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 20
Standaard

Hi wie weet wat over het volgende..
Ik heb ping erop gezet, betaalde..nu vraagt hij om verbinding te maken met itunes.

Deze heb ik aangesloten maar hij blijft maar zoeken naar iets....

Wie wet een oplossing

Frenk
  #211  
Oud 20-12-09, 19:40
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de ontwikkelaar van Ping! in de toekomst pingen wilt aanbieden tussen alle iPhones, Blackberrys en Androids dacht ik?
Ja dat klopt, maar dat doet hij door middel van een Ping applicatie voor de Blackberry. Dus een speciaal gemaakte app die ze dan ook weer op de Blackberry moeten installeren...

De standaard ping applicatie van Blackberry staat er al op, dat is noujuist zo makkelijk...Het heeft weinig zin als mensen met een Blackberry het ook weer speciaal moeten aanschaffen om met mensen met een iPhone te pingen...Dan hebben zij weer 2 pingprogramma's of iedereen met een Blackberry moet die nieuwe ping app van de ontwikkelaar aanschaffen...

Leuk idee zo'n cross-ping oplossing, maar als het niet met behulp van Blackberry gaat schiet het niet zoveel op...
  #212  
Oud 22-12-09, 17:20
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Ligt Ping eruit?? verzenden gaat niet meer...

Update....het werkt weer

Laatst gewijzigd door wukkkie; 22-12-09 om 18:37.
  #213  
Oud 24-12-09, 16:41
beuko beuko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Bij mij blijft deze dus lang verbinding maken bij ping! ik zie geen duidelijke antwoorden. zou iemand mij kunnen doorsturen naar een duidelijk antwoord/

mijn iphone is gejailbreaked 3.1.2

Laatst gewijzigd door beuko; 28-12-09 om 01:09.
  #214  
Oud 30-12-09, 09:38
zojo zojo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 8
Standaard Ping

Hoe werkt ping in het buitenland?
Dat kan Dan toch niet gratis zijn? Er wordt Dan toch verbinding via Internet gemaakt?
  #215  
Oud 30-12-09, 09:48
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Dat klopt, ping en al dat soort apps werken alleen als je verbinding met internet hebt. Waarschijnlijk is in ieder geval in Europa het sturen van een sms dan minder duur.

Tenzij je gratis van iemand's Wi-Fi gebruik mag maken!

Laatst gewijzigd door remundo7000; 30-12-09 om 09:52.
  #216  
Oud 30-12-09, 10:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken
  #217  
Oud 01-01-10, 18:32
Patske Patske is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 15
Standaard

Na veel googlen en zoeken heb ik het antwoord voor iedereen die niet kan "pingen"of geen Ping kan ontvangen.
Ga naar www.pushfix.info verwijder ping en zet push op off.
Betaal ongeveer 4 euro en volg de rest van de instructies.
Alles werkt weer!! echt top
  #218  
Oud 02-01-10, 23:49
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Ja dat klopt, maar dat doet hij door middel van een Ping applicatie voor de Blackberry. Dus een speciaal gemaakte app die ze dan ook weer op de Blackberry moeten installeren...

De standaard ping applicatie van Blackberry staat er al op, dat is noujuist zo makkelijk...Het heeft weinig zin als mensen met een Blackberry het ook weer speciaal moeten aanschaffen om met mensen met een iPhone te pingen...Dan hebben zij weer 2 pingprogramma's of iedereen met een Blackberry moet die nieuwe ping app van de ontwikkelaar aanschaffen...

Leuk idee zo'n cross-ping oplossing, maar als het niet met behulp van Blackberry gaat schiet het niet zoveel op...
Als mensen met een Blackberry niet meegaan dan zal zo'n cross-ping inderdaad niet veel opschieten. Zou dan met veel vrienden gewoon kunnen pingen als de app er komt voor BB. Hopelijk is het echt mogelijk en komt de ontwikkelaar er snel mee.
  #219  
Oud 03-01-10, 10:00
Muhtar66 Muhtar66 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik heb net push fix gedowload bij www.pushfix.net, maar elke keer dat ik ping opstart kijg ik de melding; foutmelding tijdens contact met de server. Pushberichtgevingen worden tijdelijk niet ontvangen. U ontvangt deze de volgende keer dat Ping wordt gestart alsnog.

Doe ik iets fout?
__________________
Apple Iphone 3G 8GB 4.0
  #220  
Oud 03-01-10, 11:51
Patske Patske is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 15
Standaard

Ik denk dat je naar www.Pushfix.info moet gaan en betalen dan werkt het gewoon, tenminste bij mij!
Reageren

Labels
connecteren, ping



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Push Notifications MsG iPhone algemeen 137 19-05-11 23:00
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G haarlem023 Archief 1 11-11-09 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.