PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chasinn Hallo, Ik heb de betaalde versie van Ping! Echter zit ik met een probleem, ik kan wel verzenden maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ping! gekocht maar ik probeer met mijn neef te pingen maar ik ontvang zijn berichten niet en hij de mijne wel, is dit omdat hij een Lite versie heeft ?
Laatst gewijzigd door WDS001; 12-12-09 om 20:38. Reden: Je hoeft niet alles in het vet te zetten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik adviseer je de benodigde certificaten te bemachtigen via bijv. www.pushfix.info. Om push te kunnen gebruiken, heb je een asntal certificaten nodig die uniek zijn voor je iphone. Deze krijg je als je je iphone bijvoorbeeld officieel activeert met de Apple server. Maar bij een jailbreak met activatie gebeurt dat natuurlijk niet met de Apple server. Je kan de files laten genereren door iemand die een iphone heeft die achteraf een jailbreak heeft uitgevoerd op een officieel (via Apple server) geactiveerde iphone. Die kan zijn/haar iphone altijd opnieuw activeren en zodoende een nieuwe set certificaat files bemachtigen. http://www.pushfix.info doet dit voor je voor $6. Succes, Lyndon |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone niet gejailbreakt, weet je mischien wat ik anders kan doen ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb echt gezocht, ik had ook; wel kunnen verzenden, niet kunnen ontvangen! Die ene instelling van push voor ping! inschakelen was de oplossing!! Thnx!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb geluiden melding en badges aan staan, maar nog steeds doet het het niet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had eerst de Lite versie, dat ging goed. Toen de "grote" versie en daar kon ik niet mee ontvangen.
pas toen ik mij afgemeld had met de Lite versie kon ik de grote versie weer goed installeren en werkt het. Dus eerst volledig afmelden met de oorspronkelijke versie en dan opnieuw beginnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan dat zelf niet, omdat ik niet een offcieel geactiveerde iPhone heb die gejailbreaked is. Maar de methode is geen rocket-science.
Wat ik heb begrepen is dat tijdens het offcieel activeren van je iPhone (via de Apple server de volgende unieke files o.a. worden aangemaakt op je iPhone in de /var/Keychains directory: push-cert.bin push-key.bin youtube-cert.bin youtube-key.bin inject En als je later opnieuw (om wat voor reden dan ook), je iPhone opnieuw officieel activeert, er een nieuwe unieke set van bovengenoemde files wordt aangemaakt op je iPhone. De eigenaar van eerder genoemde website verleent deze dienst (is volgens mij slechts een paar minuten werk), om de unieke set benodigde files voor je te genereren. Via de duidelijk geschreven instructies op zijn website kan je deze files dan uploaden in je iPhone. groeten, Lyndon |
|
|||
|
|||
Wat is het verschil tussen lite en paid versie?
|
|
|||
|
|||
Ping ZUIGT zo hard.
Vaak komen berichten niet aan. Ik zeg gebruik WhatsApp.. Heeft ook nog de mogelijkheid om fotos en geluidsrecordings mee te sturen. + het herkent welke mensen in je telefoonlijst het programma ook heeft. Geen gezeur meer met usernames uitwisselen dus |
|
||||
|
||||
Ping is vandaag gratis !
|
|
|||
|
|||
...en weet je wat de reden is dat ie gratis is....
De laatste update heeft een paar flinke bugs die het programma zo laten crashen dat je zowel je berichten, contacten als je eigen ID voorgoed kwijt bent. Opnieuw installeren met een nieuwe ID en iedereen je nieuwe ID sturen is het enige wat werkt helaas. Ik kan hier helaas over meepraten. |
|
|||
|
|||
Gebruik sinds kort ook Whatsapp..wat een goed stukje software..werkt super en is sinds de laatste update nog beter..
1 van de betere apps die ik het laatste half jaar heb gedownload! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel dat Ping beter zou zijn: nou leuk, en dan? Ik heb 20 contacten met WhatsApp en nul met Ping - niemand gaat overstappen want iedereen is tevreden nu. Ping heeft het nooit goed gedaan bij mij. Maar dat boeit ook niet: iedereen gebruikt WhatsApp… |
Labels |
connecteren, ping |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Push Notifications | MsG | iPhone algemeen | 137 | 20-05-11 00:00 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|