PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Santiago Mijn account is helaas wel door iemand anders in gebruik nu. Dat is wel minder van PingChat, gebruik nu alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Whatsapp is ook een stuk beter!
Alleen is de interface van PingChat wel 'sexier' |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Pingchat berichten van vreemde
Hallo
Ik heb pingchat op mijn Iphone 4 staan Maar krijg veel berichten van onbekende , vind dit super hinderlijk. Weet hier iemand een oplossing voor , zou pingchat graag blijven gebruiken. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Berichtje terug sturen, laat me met rust, ik ken je niet. En misschien heb je een wel heul makkelijke pingnaam....
|
|||
|
|||
pingchat berichten van vreemden
Nou ik krijg soms gewoon 40 berichten binnen
Stond iets van groupschat ??? Dus heb ik een nieuweaccount gemaakt maar opnieuw krijg ik berichten binnen van vreemden |
|
|||
|
|||
Wat is het verschil dan tussen Whatsapp en Ping op je iPhone?
Ping is toch BB en Android en Whatsapp is voor de iPhone, allemaal hetzelfde maar een andere naam? |
|
|||
|
|||
PING account verhuizen
Ik heb een PING account op een iPod en wil dezelfde account nu ook op m'n iPhone 4 gebruiken.
Maar als ik de account aanmaak krijg ik te zien dat deze al in gebruik is (en dat klopt) Iemand een idee hoe ik een account op de i-devices kan creeren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Van de officiele Pingchat! Site. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee waar dit nummer voor staat?
Of wat de nummers betekenen die daar komen te staan. |
|
||||
|
||||
De "character count". Dat is het aantal karakters dat nog over is, oftewel hoeveel tekens je nog kunt typen in 1 pingetje, voordat je het volgende pingetje (eventueel) dient te beginnen.
|
|||
|
|||
Hallo...
Misschien een hele rare vraag? Ik heb sinds kort pingchat op mijn iphone 3g s staan.. Maar nu wil ik iemand toe voegen.. Maar hoe doe ik dat eigenlijk. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kom je bij je contacts,en kun je ook contacten toevoegen. Laatst gewijzigd door Memphiszr; 13-02-11 om 15:26. |
|
|||
|
|||
Op mijn Iphone 4 werkt Pingchat alleen ik krijg geen melding als er een chat binnen is en de iphone staat op stand by. Als ik de app open dan krijg ik pas een geluid te horen dat er nieuw bericht is.
Ook als ik de app. open laat staan en hem dan op "stand by" zet verteld hij niet dat er bericht is. Heb dataroaming geprobeerd en alle geluiden staan aan.... Wie kan me helpen?? De iphone is volledig origineel en niet geunlocked of gejailbreaked. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou het er aan liggen dat ik pushberichten uit heb?? Laatst gewijzigd door nielojram; 02-03-11 om 21:38. |
|
|||
|
|||
Heb het bericht hierboven even veranderd. Dacht dat het opgelost was. Had even geen andere telefoon om mezelf een berichtje te doen.
Is dus nog niet opgelost helaas.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
? Moet ik nu pushberichten aanzetten of was het een domme vraag en heeft dat er niets mee te maken?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
connecteren, ping |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Push Notifications | MsG | iPhone algemeen | 137 | 20-05-11 00:00 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|