PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: hoe ontvang je het dan wel? Of ontvang je helemaal niets? Ik zie het bericht wel gewoon in pingchat enzo ik ontvang alles en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Al in je instellingen gekeken push notification en dan even bij pingchet kijken.
Dus niet in het programma zelf maar bij de instellingen van je Iphone zelf. |
|
|||
|
|||
alles bij instellingen staat goed, Ik heb echt geen idee wat het probleem is!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Edit : even getest, het maakt niet uit, of hij nu in een categories map staat of juist niet. Gr Stephan |
|
|||
|
|||
Pingchat 2 niet compatible met os4?
Ik heb gister mijn iPhone geupgrade naar os4, met de nieuwe jailbreak. Werkt aardig, op wat (cruciale) puntjes na.
De belangrijkste daarvan is dat pingchat niet meer wil starten. Ik kan nergens terugvinden dat er meer mensen problemen problemen hebben sinds os4, dus ik vraag me af wat te doen. Reboot en opnieuw installeren al gedaan, zonder resultaat. |
|
|||
|
|||
Ping
Heb een gejailbreakte iPhone 4, nu ontvang ik wel berichten die anderen mij sturen.. maar de berichten die ik stuur komen bij anderen niet aan. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
verkeerde ping ?
pingchat bedoel jij denk ik, maar die werkt niet samen met android en blackberry
|
|||
|
|||
PingChat! 2, ik verstuur met een oude 3G naar mijn 4 en die ontvang ik. Stuur ik iets terug vanaf m'n 4 naar m'n 3G komt ie niet aan.. En anderen (met iPhone) ontvangen mijn berichten ook niet.
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost, blijkbaar moeten de anderen ook PingChat! 2 hebben. Dan komen ze wel aan.. Beetje vreemd maar goed.
Slotje. |
|
|||
|
|||
Ping 4 alle toestellen
|
|
|||
|
|||
Ping invoerveld wordt wit
Mijn invoerscherm wordt wit als ik nog ongeveer 50-40 tekens kan invoeren (wordt bovenin het venster vermeld). De tekst staat er nog wel, maar die kan je niet meer lezen.
Iemand een idee? Heb al een keer de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. |
|
|||
|
|||
Ping!chat 2
Hoi allemaal,
hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende. ik heb een iphone3gs, unlocked en ik probeerde via de appstore PingChat 2 te installeren. Na een tien minuten is dat gelukt, maar bij het eerste opstarten hij vulde tot mijn verbazing vanzelf al een account (van iemand die ik ken en in mijn contacten heb staan) met de ping id van diegene in. Ik zit nu dus in iemand anders zijn account en kan ook diegene zijn berichten lezen! De vraag is hoe maak ik een id voor mezelf aan en hoe krijg ik die in mijn app zodat ik er ook gebruik van kan maken. Ik heb de app overigens de eerste keer verwijderd en opnieuw via de appstore erin gezet (buiten itunes om) maar wederom hetzelfde verhaal.. hellup.. |
|
|||
|
|||
Je moet naar het hoofdscherm van pingchat! gaan en dan klik je om het radartje, het icoontje meest rechts onderin. Daar staat helemaal onderin unregister account. Klik je op. En als het goed is kun je dan je eigen account aanmaken. Succes
|
|
|||
|
|||
whats'app werkt niet
nou, hier is op beide iphone whats'app geinstalleerd beide phones staan op berichtgeving aan.
echter, je moet connected zijn om iets binnen te krijgen. gebruik ik wat andere applicaties en multitasking staat even niet meer op whatsapp, komt dus niks binnen.. wie weet de oplossing?? oh ja, op beide iphones (3gs'en) staat 4.01 |
|
||||
|
||||
@marqw
jouw push notifications doen het blijkbaar niet, zal met het activeren te maken hebben even push doctor downloaden uit cydia en kijken of het dan wel werkt. |
|
|||
|
|||
ik heb pingchat2 erop om te kunnen pingen met lg.
klopt toch dat dit kan? thx alvast |
|
||||
|
||||
@wittemuis:
Als die LG Android draait, en tevens PingChat2 geïnstalleerd heeft, dan kan het. Zie ook PingChat! 2.0 - Instant messaging used by millions..
|
|||
|
|||
Klopt! Gelukt! Thx
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ buur. Heb ik niet! Schijnt wel te kunnen, ook wel geprobeert maar niet gelukt.
Sorry pas profiel meteen aan ! |
Labels |
connecteren, ping |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Push Notifications | MsG | iPhone algemeen | 137 | 20-05-11 00:00 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|