PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem opgelost met Pushfix.info koste me 4,75 maar alles werkt perfect nu. Ook de youtube fix gedownload en die werkt ook perfect. Ik dacht eigelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost met Pushfix.info koste me 4,75 maar alles werkt perfect nu. Ook de youtube fix gedownload en die werkt ook perfect. Ik dacht eigelijk dat al die fixes iets waren voor 1.1.3 ofzo, en dat bij deze jailbreak alles het meteen deed. Maargoed, alles werkt nu Weet iemand of je in de toekomst ook berichten naar Blackberry kunt verzenden? dit mis ik eigelijk wel.
Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 16-03-10 om 01:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben ook over op whatsapp werkt helemaal top hier in NL, wat ik me alleen afvraag ik ga binnenkort naar de vs op vakantie kan ik hem dan kosteloos gebruiken of moet ik betalen voor gebruik van 3g netwerk van de provider waar ik op dat moment gebruik van maak ?? iemand dan nog suggesties? daar een simkrtje kopen ofzo
|
|
|||
|
|||
Je betaalt inderdaad extra voor het gebruik van hun data netwerk. Als je dat niet wilt, schakel het daarom uit via je settings. Op veel plaatsen in de grote steden & malls heb je nu gratis Wi-Fi hotspots (bijv. Starbucks, McDonald's, etc.).
Veel plezier! |
|
||||
|
||||
heeft iemand ook proberen de foto optie te kopen?
ik krijg een sandbox error melding |
|
||||
|
||||
ik heb ping-lite en dat werkt vlekkeloos. echter, als m'n phone in zg slaapstand is, komt er wel een berichtje door, maar zonder geluid. is dat vanwege ping-lite of kan ik dat geluid er bijzetten. en zo ja hoe dan?
|
||||
|
||||
bij mij is er gewoon geluid
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En in de app zelf even nakijken of (na klikken op dat tandwieltje onderaan) Sound ook AAN staat.
|
||||
|
||||
Ping blijft verbinding maken
ik heb met Custom FW net geupgrade naar 3.1.3 JB en Unlock.
ik heb van Appstore ping! gedownload en betaald! maaaar als ik ping! open blijft hij zeggen: "Bezig verbinding te maken" !! Ik heb verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, maar het blijft zelfde. iemand hulp?? Internet doet het prima, Wi-Fi als 3G. Voor zekerheid ook hersteld, maar daar ligt het niet aan, want de rest van de Apps doen het tot nu toe prima!! of doet ping! 't niet op Custom FW 3.1.3?? Laatst gewijzigd door scoop1; 05-04-10 om 19:03. Reden: toegevoegd |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dank je, maar als ik Pushfix.info ga kopen voor €4.75, hoe weet ik nou zeker of hij mijn ping! probleem oplost??
want volgens Pushfix.info lost hij het Push gedeelte met email en Youtube enzo op!\ Maar mijn email en mijn Youtube doen het perfect Daarmee geen probs, waarom zou de push gedoe mijn ping! probleem veroorzaken? Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zoals je ziet hebben meerdere dit soort probleem (zie "ping probleem" op zoek functie). op diverse paginas van die discussie staan de zelfde vragen!? lees daar eerst even!
Greets |
|
|||
|
|||
Waarom krijg ik van sommige mensen wel mijn ping berichten binnen en van anderen helemaal niks
Nee staat aan Laatst gewijzigd door Bomans; 12-04-10 om 15:14. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd
|
|
||||
|
||||
hoi ,..
om ff door bomen bos weer te zien. ik lees veel over ping! & Whatsapp allebij hebben ze voor en nadelen. Maar klopt het dat bij Whatsapp je telefoon nummer bekend word bij de ontvanger je ping contact zeg maar ?. Deze vraag komt bij mij een beetje op omdat in hele ping optie erg leuk vind en als ik Whatsapp zou gebruiken zou ik het prettig vinden als mijn gsm nummer niet bekend word. (reden: omdat ik dit op een forum zet ivm hulp/snelle reactie) Verder krijg ik nu de melding bij de tool ping! "bezig met verbinding maken" Dit is een probleem met toestellen die een jailbreak hebben las ik en is met een fix op te lossen (voor 4,75) . Zijn er verder nog andere opties toevallig ? Andre [SIZE=4][FONT=Calibri, Verdana, Helvetica, Arial][/FONT][/SIZE] |
|
|||
|
|||
whatsapp is stabieler, en niemand krijgt jou nummer hoor, alleen mensen die jou in hun telefoonboek hebben staan zien dat jij ook whatsapp hebt als zij dit zelf ook gebruiken. je nummer word naar mijn weten nergens gemeld, jou whatsapp ID word gewoon gekoppeld aan jou nummer meer niet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
tnx voor je reactie, nu alleen nog mogelijkheid tot dit omdat mijn telefoon een jailbreak heeft. Ik rest nu push doctor via cydia die zou de telefoon de mogelijkheid geven tot push berichten al heeft deze een jailbreak. maar ik zie nu helaas dat dit niet werkt (test samen met ping lite versie) Grt Andre |
|
||||
|
||||
berichten sturen kost toch geld onder whatapp ? en ping is volgens mij volledig gratis.....
Why do you ask for my phone number? We ask for your phone number because that is how WhatsApp routes chat messages between you and your contacts, similar to how the regular SMS system would""
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee, berichten versturen via WhatsApp kost geen geld. En nog beter, je kan zelfs foto's of video's versturen, GRATIS, via whatsApp. Wat wil je nog meer! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer anders ff het gratis progje iPusher uit de Appstore, kun je ff testen of je ping het nu echt wel of niet doet(ik had ook problemen vanwege een jailbreak). Mocht het niet werken of te lang duren staat hier de oplossing(werkte voor mij!!) Gratis succes |
|
||||
|
||||
dank je jaeger, idd heel practisch programmatje en veel uitgebreider dan ping! mijn vriendin was met het 'ondekken' sneller dan ik
|
Labels |
connecteren, ping |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Push Notifications | MsG | iPhone algemeen | 137 | 20-05-11 00:00 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|