Post je Ping! naam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kreeg net je berichtje maar kon hem niet lezen om de een of andere vage reden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik kreeg net je berichtje maar kon hem niet lezen om de een of andere vage reden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De enige melding die ik krijg als ik Ping! Lite opstart is: 'bezig met connecteren'. Verder doet 'ie niks, iemand een oplossing?
|
||||
|
||||
Mijn ping is theprophet
|
|||
|
|||
mijn ping id is jon0485
|
|
|||
|
|||
Ik had de mijne hier ook al neergepleurd maar ik schijn verdwenen te zijn
daarom nieuwe poging. Createurdupain is de mijne Na 19.00 niet pingen. Dan slaap ik al (nachtdienst) |
|
||||
|
||||
Mijn ping! crasht altijd als ik op een gesprek tik of een nieuw gesprek maak. Ik heb een ping verstuurd en ontvangen van kuotje en toen ik die wou beantwoorden chashte ping en bleef chrashen. Wel jammer maar gelukkkg heb ik nog niet de betaalde versie gekocht.
Ja, en ik heb al mijn iPhone geherstart en ping opnieuw geinstaleerd maar het hielp helemaal niets. |
|
|||
|
|||
mijn ping id: wesleyf
|
|
||||
|
||||
Niemand zal mij pingen maar bij deze: Chrisl1982
|
||||
|
||||
dat ping werkt bij mij echt niet
|
|
||||
|
||||
Wat doet het niet dan?
|
|
||||
|
||||
berichten komen gewoon niet aan en ik weet ook niet of mensen mijn berichten krijgen
|
|
||||
|
||||
Ik heb je net ff een test berichtje verzonden....
Komt zeker ook niet aan?? |
|
||||
|
||||
nope ook niet
|
|
||||
|
||||
Ik zag wel dat er een aanzienlijk tijdsverschil in de app zit, misschien heeft het er iets mee te maken maar het zal vast niet..
Stuur mij eens iets, kijken of dat wel aankomt... |
|
|||
|
|||
Gebruiken jullie allemaal de lite versie?
Ik heb de betaalde versie en nergens geen problemen mee. Gisteren door de update ook de juiste tijd in beeld. Met een aantal mensen die ik ken, pingen we alleen nog maar. Scheelt een hoop smsjes en dus kosten Kun je in de lite versie ook je ping id aan je contacten koppelen? Grt |
|
||||
|
||||
ik heb de gewone, niet de lite...
Maar zie je dat trouwens aan de naam of iets anders?? |
|
|||
|
|||
@Chrisl, ik dacht eraan door o.a. bovenstaande post, in andere posts meende ik ook te lezen dat het om de lite versie ging.
|
|
||||
|
||||
Aha... Maar misschien dat de lite versie Ping! lite heet....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals ik heb nog geen problemen. Het enige waar ik weleens last van heb, is als je een lang bericht typt, dat ie niet in zn geheel aankomt. |
|
||||
|
||||
Maar mijn bericht komt dus ook niet aan bij charlotte... Heel apart.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
|
|