Post je Ping! naam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Maar mijn bericht komt dus ook niet aan bij charlotte... Heel apart. Dat is idd heel apart dan... Geen idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Misschien dat iemand anders nog een helder idee heeft...
|
|||
|
|||
Niemand die WhatsApp gebruikt?? Deze app werkt gewoon op telnr.
Al je kontakten die ook WhatsApp hebben worden direkt getoond, geen id aanmaken en nog steeds GRATIS (zonder reclame, zoals PING Lite). |
|
|||
|
|||
De mijne is jordi-040 .. add me maar maar ik snap de app nie echt..
Laatst gewijzigd door jordi1994; 28-11-09 om 19:46. |
|
|||
|
|||
mijn Ping is Michaelsmak gewoon voor en achter naam.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is jullie pingnaam?
Hey iPhoneclubbersss,
Het leek me wel leuk als iedereen in dit topic zijn Ping naam geeft voor stel je dat je elkaar een keer nodig hebt? Mijn ping naam is: nikverploegen Greetz Dutchevil Laatst gewijzigd door Michel15; 28-11-09 om 18:42. Reden: bericht verplaatst, graag even zoeken volgende keer ;) |
|
||||
|
||||
en me nickname is: t-kuo
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door WDS001; 04-12-09 om 16:01. Reden: Illegale verzoeken worden niet ondersteund en dus ook niet beantwoordt! |
|
|||
|
|||
Mijn ping!ID is Buffalo.
Doe maar eens een ping sturen dan krijg je zeker wat terug van me Groeten André |
|
|||
|
|||
Mijn Id is: Suriname
Je krijgt altijd een reply van me! |
|
|||
|
|||
Mijn ping id is Cec3
|
|
||||
|
||||
jake.faber
|
|||
|
|||
PiNG!: Randyjc
Ben altijd in voor leuke grappen oid dus kom maar op |
|
|||
|
|||
mijn Ping!ID is rabbe_2
Alle nieuwtjes/zever/verveling kan 24/24 bij mij terecht Laatst gewijzigd door Guest-20180409093718; 07-12-09 om 15:00. |
|
||||
|
||||
Ping. joycii
Ennu niet s'nachts! als ik niet reageer ben ik aant werk. Ciao.. |
|
||||
|
||||
mijn ping! = Spartan23R
|
|
|||
|
|||
Zojuist heb ik de app. Ping geinstalleerd op mijn 3g. Nu kan ik alleen berichten versturen maar niet ontvangen. Ik heb geprobeerd om het niet via mijn Wi-Fi te doen, maar dit helpt ook niet.
Wie kan mij helpen? Groetjes, Dianne |
|
|||
|
|||
Net mijn Pingnaam geactiveerd, pingnaam is stephan0501
Getest met Chrisl1982 ( collega van werk ) en werkend bevonden |
|
|||
|
|||
Mijn Pingnaam is marhar, Ping werkt uitstekend maar mocht je behoefte heen aan een test o.i.d. Ping dan
|
|
|||
|
|||
Nick-edge. Ping me maar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
|
|