Post je Ping! naam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben vandaag overgestapt naar WhatsApp. Had deze week veel problemen met Ping. Kreeg wel push notificaties, maar na het openen van de Ping app, kreeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben vandaag overgestapt naar WhatsApp. Had deze week veel problemen met Ping. Kreeg wel push notificaties, maar na het openen van de Ping app, kreeg ik niet de berichten binnen.
WhatsApp ziet er wel mooier uit Grt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn Ping! ID is btw MikevHoenselaar |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop dat deze app niet zoveel storingen heeft als Ping de laatste weken had. grt |
|
|||
|
|||
gone_in_ashes
|
|
|||
|
|||
Ik zelf gebruik ook whatsapp en ben er zeer tevreden over.
je hebt gewoon het mobiele nummer nodig van desbetrefende persoon. |
|
|||
|
|||
Waar haal ik mijn pingnaam vandaan of waar maak ik die aan. Beetje newbie nog
|
|
||||
|
||||
wanneer je het gekocht hebt, kun je het invullen. Anders ga naar settings
|
||||
|
||||
mijn ping ID
nigel12 ping je later(A) |
|
|||
|
|||
de mijne doet het niet, komt het miss doordat mijn iphone gejailbreakt is?
|
||||
|
||||
mijn ping is patrickligthart
ben er niet altijd |
|
|||
|
|||
display is de mijne
|
|
||||
|
||||
ach ja
de mijne is gewoon Vallinny ik zit vaker op whatsapp ivm met de betere functies dus tot pings! |
|
|||
|
|||
Mijne Is GraveYardx
Ping Maar Wanneer Je Wilt Waar Je Wilt It Doesnt Matter |
|
|||
|
|||
Ping: Ibrahimm
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb Ping!
En Nee, ik gebruik het nooit. Ken namelijk niemand met een iphone... pattyw is mijn ID. Laatst gewijzigd door LostinForks; 13-03-10 om 20:39. |
|
||||
|
||||
ik ben zelf nog weinig tot niet meer actief op ping! we zijn nu praktisch op whatsapp vanwege zn extra functies en de problemen met ontvangen van berichten van ping. weet niet als t al op gelost is maar das een ander verhaal. Gaat misschien ping weer gebruiken als 99.98% vd problemen is opgelost
|
|
|||
|
|||
mijn ping: bootylove82
|
|
|||
|
|||
Ping Bjorn_123
|
|
|||
|
|||
Maak me gek....el-chivo
|
|
|||
|
|||
hey klinkt zeer interessant dat pingen, ik ping, hij pingt wij pingen wij hebben gepingd!
haha,nee maar ik heb het nog niet, ben nog allemaal dingetjes aan het zoeken en downloaden, hyves en e- buddy heb ik bijvoorbeeld dan al wel, ik zal vanavond even kijken of ik hem kan downloaden! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
|
|