Post je Ping! naam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen schijnen niet te snappen dat Whatsapp je telefoonnummer nodig heeft voordat je iemand iets kunt sturen. Wat betekent dat de persoon in kwestie ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mensen schijnen niet te snappen dat Whatsapp je telefoonnummer nodig heeft voordat je iemand iets kunt sturen. Wat betekent dat de persoon in kwestie ook de mogelijkheid heeft om je te bellen.
Soms wil je dit niet (om welke persoonlijke reden dan ook - vertrouwen bv.) en dan is het handig om een Ping ID te hebben zodat je toch contact kunt houden / hebben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Net Ping geinstalleerd, mijn ping id is mducarmo
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb een nieuwe iphone en wil graag mijn oude Ping ID gebruiken. De oude foon heb ik niet meer en kan de naam dus niet afmelden. Mijn vraag aan jullie is of het mogelijk is de oude "Ping ID" aan mijn nieuwe iphone te koppelen? Mocht dit alleen via een jailbreak op de commandline mogelijk zijn: Mijn foon is gejailbreak'ed en ik ben bekend met de commandline. ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen. Bvd Koekjedebij |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
funnyperry
|
|
|||
|
|||
mijn ping naam touch84 altijd in om te pingen
|
|
|||
|
|||
mijn ping : destiny19
|
|
|||
|
|||
Is er een verschil tussen Ping! en Pingchat! 2? Want als ik mensen toevoeg op 'Pingchat! 2' dan kan ik ze wel een bericht sturen en staat er niet gebruiker onbekend of zo.
|
|
|||
|
|||
sham27
Ping sowieso terug, dus als je je verveeld.. ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
amsanten95
|
|
|||
|
|||
whatsapp is beter..kun je ook met bb smsen...Als die tenminste ook whatsapp hebben gedownload
|
|
|||
|
|||
ping id = Mitchell_k
|
|
|||
|
|||
pingID is ko7o letters dus geen nul maar de letter o
|
|
||||
|
||||
mijn ping: evaxsis
|
|
||||
|
||||
Wou ff een wijziging toevoegen van me ping naam het veranderd naar vallinny.lovel dus op me oude naam ben ik niet meer bereikbaar ;-)
|
|||
|
|||
de mijnne cupideus
|
|
|||
|
|||
Mijn ping is Lidianne
Lijkt me leuk om met 'onbekende' te pingen |
|
|||
|
|||
Leuk, dat iedereen hieraan meedoet.
Mijn id = Jerryl84 |
|
|||
|
|||
hij doet het goed
Laatst gewijzigd door ashna; 04-09-10 om 04:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
|
|