Post je Ping! naam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) kun je dezelfde pingnaam op meerdere iphones gebruiken? dat lukt me niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kun je dezelfde pingnaam op meerdere iphones gebruiken? dat lukt me niet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik Ou het eerlijk gezegd niet weten. Zou eventueel vanmiddag kunnen proberen in te loggen met ijn ping account op de iPhone van m'n vriend en hij op de mijnes laat ik nog wel weten of het gelukt is
haha maar misschien zijn mensen tegen die tijd me al voor met een goed antwoord |
|
|||
|
|||
Hoi ik ben dennis. Mijn ping ID is dennis.Grendel Misschien kan iemand me ff pingen waneer de goeie jailbreak voor 3.1.3 komt!
Groeten. |
|
|||
|
|||
mij ping naam is gewoon dayna85 ik kan wel sturen maar niet ontvangen heb ze allemaal geprobeert lite gewoon en betaald
|
|
|||
|
|||
Trevisss is mijn ping Id
|
|
|||
|
|||
En dan lekker onbekenden pingen?....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ping maar eind weg hoor...
bartje1983 |
|
|||
|
|||
Je kunt me altijd pingen hoor.. m'n iPhone staat wel uit tussen 00.00 en 6.30.. (SBSchedules werkt prima hier!)
Ping!ID: markzijlstra |
|
|||
|
|||
Ping
Kan iemand mij aub pingen, want ik denk dat mijn ping het niet meer doet:
mijn ping naam is: feyzo Laatst gewijzigd door feyzo; 21-04-10 om 23:53. Reden: Tekst vergeten |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand van jullie waarom de betaalde versie van ping uit de appstore is verwijderd?
Hij is alleen nog als lite versie beschikbaar... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In ping lite you do not have the ability to Send photos, Contact management, Status updates, or Group chat.
Maar ja hij is niet meer beschikbaar, niemand weet waarom niet.. |
|
|||
|
|||
kan iemand even helpen?
mijn ping: mert41 Alleen ik ontvang niks van anderen terwijl ze sturen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Even opnieuw instaleren helpt vaak wel! Natuurlijk eerst wel even de vorige ping verwijderen. Mijn ping is Dennis.grendel dan kun je m even testen suk6 |
|
|||
|
|||
Waarom PING kan toch beter whatsapp nemen doet het altijd en ook gratig toch
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
|
|