overzetten. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) klopt die moeten over wifi of ( ik weet het inkoppertje ) via itunes en dan syncen , laaste wat ik me kan bedenken is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
klopt die moeten over Wi-Fi of ( ik weet het inkoppertje ) via itunes en dan syncen , laaste wat ik me kan bedenken is restore zonder backup .
|
|
|
|||
|
|||
Hmm, via Wi-Fi probeerde ik het al maar k was myn wachtwoord kwijt x] , maar bedankt voor je hulp, ik zal die laatste es ff proberen!
Oh nog even een vraagje, als ik restore doe gaan dan alle apps weg? Ik heb geen zin om alles overnieuw te downen >.< |
|
||||
|
||||
niet uit itunes , wel van je foon is altijd ff handig om een backup te maken , kan je altijd via SSH nog wat terug zetten .
, schiet me wat te binnen , al eens geprobeert een beperkt aantal over te zetten , als het er te veel zijn loopt ie ook wel eens vast , en anders alles uit itunes en weer binnenhalen en dan kijken wat ie doet bv i app. syncen ofzo ( of de map op je pc ff saven ) . |
|
|||
|
|||
Dat had ik al geprobeerd maar ook dat werkte niet.
Als ik alles uit doe en iphone opnieuw aansluit dan sync ie wel maar dat duurt 3 seconden ofzo. |
|
||||
|
||||
dan weet ik het ook ff niet meer , sorry
|
|
|||
|
|||
thank youu
|
|
||||
|
||||
graag gedaan , leer er zelf ook van .
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gebruik je geen wi-fi dan?
Anders probeer je dit: - Herstel je iphone. - haal iTunes helemaal leeg. - download alles via de iTunes opnieuw - synchroniseer ( met machtiging / Store/Computer machtigen )
|
|||
|
|||
Dit is inderdaad een oplossing, alleen vraag ik me af wat er gebeurt als je vervolgens een applicatie via je iPhone hebt gedownload en dan weer met iTunes verbindt? Krijg je dan niet weer heisa dat ie deze dan niet wil overzetten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En als ik nu op de iphone aan app download, wordt bij de volgende keer als ik hem aansluit gelijk alles overgezet zonder iets te doen Het is te proberen maar zoals ik al zei in de PM kan niet 100% garanderen en dan zul je weer dus alles handmatig moeten installeren ( waar ik dus zelf mee zou wachten en wat andere dingen uit proberen ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes overzetten | kapotteiphone | iTunes | 8 | 28-01-10 13:32 |
Bestanden overzetten | RoyalMess | Archief | 3 | 17-06-09 22:17 |
Gegevens overzetten | -25- | iPhone algemeen | 1 | 09-05-09 08:46 |
|
|