Installer.app aanpassen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier wa gemaakt,uitzicht installer aangepast, gewoon alles wat in de map zit copieren naar applications/installer.app en alles vervangen. daarna gewoon (zonder herstart iphone) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Installer.app aanpassen
ik heb hier wa gemaakt,uitzicht installer aangepast, gewoon alles wat in de map zit copieren naar applications/installer.app en alles vervangen. daarna gewoon (zonder herstart iphone) installer opstarten en de veranderingen zijn onmiddelijk zichtbaar.
Laatst gewijzigd door croiman; 21-01-08 om 23:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien ook even vermelden wat de veranderingen zijn?
|
|
||||
|
||||
iconen, splashscreen, sources trusted icoon, en color taps zijn verandert, gewoon copy na je installer.app map, k zal de originele er ook bij zetten voor als ze nie mooi zijn.
Laatst gewijzigd door croiman; 21-01-08 om 23:46. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dit is alleen vo de installer.app, dus alleen als je deze opstart voor soucre te refreshen ofzo, of iets installeren. best wel leuk, ik ga morgen heel de dag nog eraan werken om t nog leuker te maken. op de iphone zelf? op t springboard krijg je Vista icoon voor installer, deze zie je wel pas na herstart. deze icoon is wel goed, mooi.
|
|
||||
|
||||
heb je geen screenshotje ofzo? Voordat ik ga lopen rommelen en het misschien nix vindt en weer 10 minuten kostbare tijd verspilt heb
|
|
||||
|
||||
hier de screenshots, sorry mensen, maar k krijg geen screenshot te pakken van het splashscreen, daarvoor zul je zelf moeten zien, als je t veranderd hebt. hier staan er blijkbaar 2 dubbel op screenshot, maja, jullie zien t nu.
ipv een wereldbol met klein slotje voor de trusted sources heb k t veranderd door je ziet t wel he....... en wat vinden jullie ervan? Laatst gewijzigd door croiman; 22-01-08 om 18:09. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
Navigon [T-mobile]: icon van de app aanpassen | eQuation | iPhone Navigatie | 0 | 24-10-10 21:22 |
App aanpassen, hulp nodig. | karaat | Ontwikkelen voor iOS | 16 | 21-09-10 14:31 |
[FW 2.0] Hulp nodig bij aanpassen/verwijderen van text onder App Store applicaties | McHenk | iPhone Apps | 2 | 24-07-08 22:37 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
|
|