SMS logo discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan de SMS knop ook veranderd worden naar de Amerikaanse knop? Daar zie je namelijk SMS in het logo staan. Nu is het gewoon een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS logo
Kan de SMS knop ook veranderd worden naar de Amerikaanse knop? Daar zie je namelijk SMS in het logo staan. Nu is het gewoon een tekstballonnetje met Berichten eronder.
Het maakt natuurlijk niets uit, maar ik vind het met SMS veel mooier. - Ik kon niets vinden in de zoekfunctie - Ik had geen flauw idee waar ik dit topic moest aanmaken, sorry als het nu fout staat! Femke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Femke zonder jaibreak is dit niet mogelijk en ben je gebonden aan standaad iconen. Als je een jaibreak uitvoert heb je de mogelijkheid om alternatieve thema's te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zal ik nog even moeten wachten (3GS en alle nieuwe shit erop...) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
apple logo bij mail, sms en installer | Chrisl | iPhone algemeen | 6 | 26-05-08 21:26 |
|
|