Probleem navigon met os 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwam er vanochtend achter dat de kaart van navigon met navigeren niet in beeld wil komen. Een ander nav pakket werkt wel. Probleem is gekomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem navigon met os 4
Kwam er vanochtend achter dat de kaart van navigon met navigeren niet in beeld wil komen. Een ander nav pakket werkt wel. Probleem is gekomen na de update naar os 4. Nog meer mensen problemen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep zelfde probleem
|
|
||||
|
||||
Hier geen probleem (3GS)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens de optie 'Panorama View 3D' uit te zetten als je deze optie ook hebt. Was bij mij de oplossing.
|
|||
|
|||
Heb je al een reinstall van Navigon geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem niet.
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaad alleen als ik de 3d panorama view aanzet bij gewoon 2d of 3d geen probleem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met laden van Navigon van pc naar iphone | jeroenstaal40 | iTunes | 5 | 27-05-11 22:33 |
Navigon: Navigon en IOS4 probleem | maartenn | iPhone Navigatie | 54 | 06-08-10 10:50 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
|
|