Navigon en IOS4 probleem discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Navigon werkt bij mij niet correct na update IOS4. Bij het navigeren blijft het scherm zwart. Ik zei enkel de POI iconen die zich vreemd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigon en IOS4 probleem
Navigon werkt bij mij niet correct na update IOS4. Bij het navigeren blijft het scherm zwart. Ik zei enkel de POI iconen die zich vreemd gedragen over het scherm. Een herstart van de IPhone heeft niet geholpen. Iemand misschien hetzelfde probleem?
Gr. Maarten Edit: Navigon blijkt nog niet IOS4 proof: https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post468716 Mijn excuses voor deze overbodige post. Laatst gewijzigd door maartenn; 22-06-10 om 09:41. Reden: antwoord gevonden: Navigon niet IOS4 proof |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Navigon Panorama view 3D corrupt met iOS4
Navigon Panorama view 3D corrupt met iOS4
Andere Kaartaanzichten werken perfect |
|
|||
|
|||
idem dito met Navigon Europa v1.5.1
Ook ik ervaar hetzelfde probleem als maartenn ...
Beeld zwart en enkel de straatnamen die zichzelf eindeloos dupliceren op het scherm. Het herinstalleren van de app brengt geen soelaas. |
|
|||
|
|||
Bij mij hielp het om panarama view uit te zetten. Dus de standaard view gebruiken en het werkt weer. Nu wachten op een update voor ios4!!!!
Hans |
|
||||
|
||||
Ik heb hem er wel opstaan maar gebruik hem eigenlijk nooit. Ik vind dit toch wel een blunder van Navigon.
|
|
||||
|
||||
Grootste blunder is nog wel hoe ze multi-tasking hebben geïmplementeerd, zee germans! Je krijgt gesproken instructies door je telefoongesprek getetterd! Ik wil gewoon een kaartje zien en niks horen tijdens mijn telefoongesprek.
Oooo kon ik mijn geld maar terug krijgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na update iOS4 is mijn Navigon plotseling Engelstalig. Zie ik iets over het hoofd qua taalinstelling? De rest van mijn 16GB 3GS is trouwens wel NL.
thx, Jan |
|
||||
|
||||
Citaat:
YouTube: preview navigon 1.6 with multi-tasking. Edit: misschien dacht je dat ik het over de huidige versie (1.51) had icm iOS4.... Nee, mijn post ging over de komende versie, die voor iOS4 is gemaakt. YouTube - Multitasking with NAVIGON MobileNavigator iPhone & iOS4 Laatst gewijzigd door ballegooier; 24-06-10 om 20:34. |
|
|||
|
|||
Sorry ballegooier, ik wist niet dat er al een 1.6 was....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En hebben sommige mensen dit probleem NIET? Laatst gewijzigd door Rooverz; 27-06-10 om 22:22. Reden: extra vraag |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bericht verwijderd, sorry
Laatst gewijzigd door iheijnekamp; 28-06-10 om 23:54. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
Maar hebben jullie wel de nederlandse taal in het menu?
ik heb hem 2 maal opnieuw geinstalleerd en krijg hem steeds in het engels |
|
|||
|
|||
Geen engels woord gezien. Gewoon in NL
|
|
|||
|
|||
Hier ook direct alles in het Nederlands, dus wat er bij Roverz mis is gegaan snap ik niet.
|
|
|||
|
|||
Welke versie hebben jullie nu? Ik heb nog geen update gezien na iOS 4..
Edit: ik heb versie 1.5.1 Laatst gewijzigd door HondaCivic; 29-06-10 om 14:33. |
|
|||
|
|||
Dat is de laatste. Een update is er nog niet.
|
|
|||
|
|||
Oké.. Nog even geduld dan!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS4 - installatie probleem | shodan | iPhone algemeen | 5 | 13-07-10 19:52 |
TomTom iOS4 probleem | Herre | iPhone Navigatie | 1 | 22-06-10 19:43 |
Probleem navigon met os 4 | mavical | iPhone Apps | 6 | 22-06-10 19:29 |
|
|