App voor gratis smsjes? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik was net wat aan het rondsurfen op het internet en kwam onder andere applicaties tegen waarmee je gratis zou kunnen smsen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor gratis smsjes?
Hallo iedereen,
Ik was net wat aan het rondsurfen op het internet en kwam onder andere applicaties tegen waarmee je gratis zou kunnen smsen. Ik weet echter niet of deze apps ook via T-Mobile in Nederland werken. Daarnaast wil ik graag weten of er geen addertjes onder het gras zitten. Het zou natuurlijk super zijn om gratis smsjes te sturen als ik over mijn abbonement-limiet zit. Alvast bedankt! De apps waar ik het overhad waren o.a. Textfree Unlimited en iTim. Laatst gewijzigd door WDS001; 24-06-10 om 13:34. Reden: illegale content verwijderd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor gratis te smsen gebruik ik WhatsApp (0,79€) in de Appstore, hij werkt zowel over Wi-Fi, 3G of Edge. Je kan naar andere mensen sturen die de App ook hebben op hun iPhone of Blackberry
|
|
|||
|
|||
en natuurlijk pingchat 2 wat gratis is ;x
|
|
|||
|
|||
Whatsapp instaleren
ik kan Whatsapp wel vinden om te downloaden voor mijn iphone 3gs 3.1.3. maar heb geen credit card hoe kan ik Whatsapp er dan op krijgen.
weet ook niemand die er wel 1 heeft |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
gratis sms
Textme werkt gratis via Wi-Fi en 3G verbinding, zelfde geld voor free foto messenger, beide gratis in appstore, met beide programma's kun je ook foto's versturen tussen iphones en ipod.
|
|
||||
|
||||
Global AQ werkt ook bij het versturen van SMS'jes naar andere telefoons.
Let wel, de ontvanger kan niks terugsturen. Alleen als je je naam er bij zet moet dit geen probleem zijn toch. |
Labels |
gratis, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis tethering app voor iOS4/iPhone4 | partyfart | Jailbreak apps en thema's | 38 | 06-11-10 00:25 |
waar kan ik de app, voor een gratis bumber | marwitat | iPhone Apps | 6 | 03-10-10 19:44 |
Gratis smsjes versturen? | Excellence | iPhone Apps | 12 | 28-11-09 13:12 |
Welke app stuur automatisch alle smsjes door?> | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 3 | 30-08-09 21:59 |
Gratis smsjes? | Rob@wup | Odido (T-Mobile) | 1 | 19-08-08 00:34 |
|
|