IOS4 - Apps sync: 0xE8000001 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Alles heb ik terug op m'n iPhone 3G na installatie IOS4 behalve m'n apps. Niet bepaald onbelangrijk. Als ik ze wil synchroniseren via iTunes dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS4 - Apps sync: 0xE8000001
Alles heb ik terug op m'n iPhone 3G na installatie IOS4 behalve m'n apps. Niet bepaald onbelangrijk.
Als ik ze wil synchroniseren via iTunes dan krijg ik de melding:
- De oplossing welke op sommige apple forms is aangedragen werkt bij mij niet; de restricties inschakelen en aangeven dat je apps mag installeren. Vraag: - Hoe kan ik m'n apps weer synchroniseren en installeren via iTunes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gekochte apps moet je niet meer opnieuw betalen.
Je krijgt eerst een melding om te kopen en daarna een melding dat je de app reeds gekocht hebt en die dan weer gratis kan downloaden. |
|
|||
|
|||
En in de betaal geschiedenis kun je vinden wat je allemaal gekocht had moest je wat vergeten zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat was mij niet bekend. Maar dit nu wetende ga ik ze gewoon opnieuw "kopen" en installeren. Bedankt! |
Labels |
apps, ios 4.0, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? | Scampi | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 14:01 |
Standaard apps weg na Update IOS4 | Tactixz | iPhone Apps | 1 | 23-06-10 18:53 |
Windows: Itunes fout 0xE8000001 | Patrickdkl | iTunes | 16 | 13-05-10 19:57 |
Windows: iTunes error 0xE8000001 | maxzim | iTunes | 7 | 06-03-10 18:43 |
synchroniseren Itunes fout 0xE8000001 | Patrickdkl | Archief | 1 | 15-07-08 19:41 |
|
|