Mail.app fout discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn mail.app doet raar sinds eergisteren, als ik email verwijder en mail opnieuw open staan ze er weer (tenzij ik een tijdje wacht voordat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail.app fout
Mijn mail.app doet raar sinds eergisteren,
als ik email verwijder en mail opnieuw open staan ze er weer (tenzij ik een tijdje wacht voordat ik mail afsluit, dan zijn ze soms wel verwijderd) en automatiche email check doet het niet meer zou er ergens een mail.app te downloaden zijn die ik dan via sftp kan uploaden tnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail folders in mail.app / Video/foto. | jelle86 | Muziek, foto & video | 0 | 02-08-10 12:19 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|