//

Hoe moet ik WIKANGO instellen

Hoe moet ik WIKANGO instellen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb sedert vorige week mijn eerste Iphone, en ik heb daarop Wikango gedownload... Nu gebruikte ik dat gisteren voor het eerst... maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-10, 12:07
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Hallo ,

Ik heb sedert vorige week mijn eerste Iphone, en ik heb daarop Wikango gedownload...
Nu gebruikte ik dat gisteren voor het eerst... maar meer dan de snelheid aangeven deed het programma niet.
Vandaag probeerde ik het opnieuw, en tijdens het opstarten van Wikango kreeg ik nu de vraag om mijn "gebied" zeg maar aan te duiden op een wereldbol.
Resultaat: nu krijg ik melding telkens ik in de buurt kom van verkeerslichten.
Maar daar blijft het ook bij.
Ik krijg geen melding van flitspalen, terwijl mijn tom tom die wel aangeeft, en ik ook de flitspalen zie staan, en weet staan.
Wat doe ik verkeerd... of wat moet ik doen aan mijn instellingen hiervoor...
Kan ik ergens uitleg vinden over het goede gebruik van Wikango?
Alvast bedankt voor de hulp...

Moet ik hier mss toch eerst een maandelijkse bijdrage voor betalen?
Ik meende te geloven dat het gratis was... of bedoelde men hier eigenlijk alleen mee dat het programma op zich enkel gratis is.... maar het uiteindelijke gebruik ervan niet.....
Niet dat ik dat niet wil betalen.... maar wou toch eerst eens weten hoe goed dergelijke programma 's uiteindelijk wel zijn....

Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-09-10 om 22:17.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 28-09-10, 16:27
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Wikango is gratis. Normaal moet je niks instellen, enkel je gps moet werken en je moet een data-abonnement hebben.
  #3  
Oud 28-09-10, 17:05
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Ik heb een data-abonnement, ik kan overal surfen en mijn emails opvragen, dus dat lijkt mij in orde.
Maar je zegt: enkel je GPS moet werken.... bedoel je dat er dan nog een ander programma moet openstaan dan Wikango alleen?
Ik krijg wel de melding dat ik verkeerslichten nader... meer echter niet
  #4  
Oud 28-09-10, 22:14
Jake67's schermafbeelding
Jake67 Jake67 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Hallo Cayenneke,
je hebt helemaal geen abonnement nodig voor Wikango. Dat je niet meer meldingen krijgt, kan te maken hebben met het feit dat je in een zone zit waar andere gebruikers nog geen locaties doorgegeven hebben. Je kan zelf, op het moment dat je en camera ziet die niet gemeld wordt deze doorgeven. Dat doe je zo: tik op je scherm en volg de procedure... Soort camera, snelheid, enz... Daarna wordt de door jou doorgegevn locatie op de server opgeslagen en krijgt achteraf iedereen die daar passeert een melding van Wikango.
  #5  
Oud 29-09-10, 17:13
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Dank u voor de informatie !
Ik ga inderdaad doen wat u me zegt... echter ondervond ik tot op vandaag dat ik op meerdere kruispunten flitspalen zie staan, maar die telkens niet worden gemeld op mijn scherm, op 1 uitzondering na.
Mag ik dan geloven dat er nog niet zoooo veel gebruikers zijn van Wikango?
Of anders, er passeren zo goed als geen Wikango-gebruikers aan de kruispunten waar ik meestal langs kom.... heb ik weer pech zeg....
In elk geval krijg ik wel mooi netjes een melding dat ik een verkeerslicht nader.
Misschien nog een vraagje, namelijk is er ook een programma die werkt als een GPs maar tevens ook de meldingen weergeeft die Wikango doet?

Of zullen dat dan enkel betalende programma 's zijn, wat ik uiteraard wel zou begrijpen hoor !!!
  #6  
Oud 29-09-10, 20:19
Jake67's schermafbeelding
Jake67 Jake67 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Dat zou ik zo direct niet weten.
Er zijn verschillende gratis cameramelders en navigatieprogramma's maar of ze beiden in één doen dat weet ik niet.
Probeer deze eens: Cams Ahoy, i SpeedCam, MobileNavigator Benelux,...
  #7  
Oud 29-09-10, 21:29
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

In Belgiê werkt Wikango heel goed, vrijwel alle vaste flitspalen staan erin alsook de veelgebruikte of effectieve flitslocaties van de politie. Ik gebruik de app echter niet zoveel omdat ik me meestal aan de snelheid hou en behoorlijk alert ben.
  #8  
Oud 29-09-10, 22:29
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Ikke hou me ook wel meestal aan de max. toegelaten snelheid, maar tegenwoordig moet je al nie veel meer 'boucheren' éééé, is 't nie waar?
En vooral op autowegen, waar je ellenlang geen huis tegenkomt.... maar er wel om de haverklap geflitst wordt....
Allé, ik bedoel maar, tis gewoon handig om iets meer zekerheid te hebben...., want je bent al gauw over uw toegelaten snelheid, en daarom moet je echt geen hardrijder te zijn........
  #9  
Oud 29-09-10, 22:30
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jake67 Bekijk bericht
Dat zou ik zo direct niet weten.
Er zijn verschillende gratis cameramelders en navigatieprogramma's maar of ze beiden in één doen dat weet ik niet.
Probeer deze eens: Cams Ahoy, i SpeedCam, MobileNavigator Benelux,...
Ik zal ne keer wa "googlen" op uw voorstellen....
  #10  
Oud 29-09-10, 23:56
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenneke Bekijk bericht
Ik zal ne keer wa "googlen" op uw voorstellen....
Werk met wikango en flitsmeister (geeft pushmeldingen: zeer actueel!), ook werkt Qflits zeer goed, enkel raadplegen. Flitspalen geeft ook veel meldingen.
Bij wikango werkt de live functie alleen onmiddelijk bij een abbo.
PS heb nog een Snooper Saphire in de aanbieding.
  #11  
Oud 29-04-13, 10:27
u145495 u145495 is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 40
Standaard

Kan ik bij wikango enkel werken met gps of moet ik daar ook internet voor hebben zoals bij icoyote
  #12  
Oud 29-04-13, 10:29
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard wikango

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door u145495 Bekijk bericht
Kan ik bij wikango enkel werken met gps of moet ik daar ook internet voor hebben zoals bij icoyote
voor de update bij opstarten heb je internet verbinding nodig (3G)
  #13  
Oud 29-04-13, 10:36
u145495 u145495 is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 40
Standaard

Dus kan ik wikango gewoon gebruiken met gps
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Visual Voicemail, moet ik iets instellen? Terrarabo iPhone algemeen 4 16-03-10 17:29
Wat moet ik hier verder voor instellen op mijn XP laptop Masterbrowser Archief 2 06-11-09 11:37
Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? The Quote Internet in buitenland (roaming) 10 20-07-08 18:06
[Vraag] Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? The Quote Archief 1 18-07-08 13:57
Hoe instellen achtergrond Haagze sf2 Ringtones en Wallpapers 5 26-05-08 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.