app "My Card Info" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app "My Card Info" gekocht. Weet er iemand hoe je een ingegeven kaart in deze app kunt verwijderen ? Met dank voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
app "My Card Info"
Ik heb de app "My Card Info" gekocht.
Weet er iemand hoe je een ingegeven kaart in deze app kunt verwijderen ? Met dank voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Niemand die mij hierbij kan helpen ?
|
#3
|
|||
|
|||
Serious Request 3FM
Citaat:
Echter, je kunt eenvoudig passen uit het “Mijn passen” overzicht verwijderen: wanneer je voor de betreffende pas beide velden “kaart ID” en “notitie” leeg maakt, wordt de pas automatisch verwijderd uit het “Mijn Passen” overzicht. Ter promotie doet My Card Info mee aan de Serious Request Actie van 3FM. Per verkochte upgrade van My Card Info wordt 35 cent gedoneerd aan het Rode Kruis. Voor meer info, zie: Kom zelf in actie portaal 2010 Allemaal kopen dus! Voor 79 cent krijg je een hele handige app (goeie recenties) en het Rode Kruis wordt ook blij. |
#4
|
|||
|
|||
[QUOTE=iMKapps;616767]Het is niet mogelijk om passen uit de lijst “Alle passen” te verwijderen.
Echter, je kunt eenvoudig passen uit het “Mijn passen” overzicht verwijderen: wanneer je voor de betreffende pas beide velden “kaart ID” en “notitie” leeg maakt, wordt de pas automatisch verwijderd uit het “Mijn Passen” overzicht. Ter promotie doet My Card Info mee aan de Serious Request Actie van 3FM. Per verkochte upgrade van My Card Info wordt 35 cent gedoneerd aan het Rode Kruis. Voor meer info, zie: Kom zelf in actie portaal 2010 Bedankt voor de reactie. Fijn dat jullie de zaken zo goed opvolgen. Helaas kan ik nog altijd geen kaart verwijderen uit "mijn passen". Wanneer ik de velden "kaart ID" en "notitie" leegmaak, blijf de kaart in het overzicht echter zonder gegevens. |
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#6
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor jullie e-mail. Probleem is opgelost. Uitstekende service van Imkapps ! |
#7
|
|||
|
|||
|
#8
|
|||
|
|||
Ik had ondertussen op eigen initiatief de applicatie gewist en heb ze daarna via Itunes terug opgeladen.
Het programma werkt nu perfect en ik kan nu ook ingevoerde kaarten verwijderen. Imkapps heeft me echter laten weten dat ze het probleem toch verder gaan onderzoeken en indien nodig oplossen met de volgende upgrade. Ik vind dit een uitstekende opvolging en ben erg tevreden ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoveelste iPhone 4 probleem: "No SIM-card installed" | Esteban78 | iPhone algemeen | 3 | 15-05-11 12:57 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
iPhone 3G: "null" "null" bij instellingen-algemeen-info | francebramie | Unlock | 7 | 19-03-09 20:49 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|