iBooks versie 1.2 - upgraden of niet? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is een nieuwe versie van iBooks, maar als ik naar de recensies kijk, dan zijn er kennelijk wat problemen met deze versie. Enkele mensen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBooks versie 1.2 - upgraden of niet?
Er is een nieuwe versie van iBooks, maar als ik naar de recensies kijk, dan zijn er kennelijk wat problemen met deze versie. Enkele mensen raden zelfs aan niet te upgraden.
Zal ik deze versie overslaan of valt het allemaal wel mee? Met andere woorden: zijn er mensen bij wie het gewoon prima werkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt prima hier, geen problemen! Die mensen die er over zanikken zoeken er waarschijnlijk helemaal zelf naar, ik heb persoonlijk nog geen enkel probleem hiermee gehad!
|
|||
|
|||
Ik dacht even dat het over m'n iBook ging, erg verwarrend dit soort naamsverduistering....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de update geïnstalleerd en inderdaad: geen enkel probleem
|
Labels |
ibooks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Versie 3.0 upgraden en unlocken | ralphn | Unlock | 2 | 17-02-11 12:31 |
Ibooks opent PDF niet | jk89 | iPad algemeen | 3 | 18-09-10 00:56 |
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond | erwinKrol | iPhone algemeen | 17 | 24-06-10 11:45 |
iPhone: Upgraden software iPhone 1.0 firmware versie 1.3.1 | Oranje | Jailbreak | 1 | 13-06-09 23:22 |
|
|