Dataverkeer loggen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort zal ik waarschijnlijk een Ipad gaan aanschaffen die huurders van mijn vakantiehuisje dan kunnen gebruiken. Omdat daar geen internet aansluiting aanwezig is zal de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dataverkeer loggen
Binnenkort zal ik waarschijnlijk een Ipad gaan aanschaffen die huurders van mijn vakantiehuisje dan kunnen gebruiken. Omdat daar geen internet aansluiting aanwezig is zal de Ipad via 3G online komen.
Nu wil ik weten of er een app bestaat die dataverkeer kan loggen. Het is namelijk de bedoeling dat huurders per week een datalimiet krijgen van 250 mb. Bestaan er uberhoubt nog meer apps (eventueel via Cydia) die interessant voor mij zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dat ze zelf hun simkaart erin steken en ervoor zorgen ze een data abo hebben. |
|
|||
|
|||
Data Usage / Data Control
Daarmee log je op de Ipad zelf het verbruik. Hij meet het verbruik van Cellular en Wi-Fi. Succes ermee Ik heb het op Iphone staan en dat werkt perfect.
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit ook afgeschermd te gebruiken zodat de gebruikers het niet zelf kunnen resetten? |
|
|||
|
|||
Beste, ik heb een topic geopent paar dagen geleden hier over post hier je handige apps; je mag altijd je handige apps er bij plaatsen, ik vind dat interessant, het is zo ik ook al heel wat apps gevonden heb die ik nu ook gebruik enz....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En anders, de volle mep laten betalen bij wijzigingen op de Ipad, maar daar moet je zelf maar iets op bedenken. |
|
|||
|
|||
Plaats hier ff een linkje naar je topic
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waar kun je dit bij iPhone 4 aanzetten? Of bedoel je Instellingen --> Algemeen --> Gebruik --> Gegevens mobiele netwerk --> Verstuurd/Ontvangen in MB?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had eerst dataman, dat is echt weggegooid geld, gebruik nu data usage en die houdt het echt perfect bij, heb een 2 gb datalimiet bij kpn en de gegevens uit data usage kloppen perfect met de kpn gegevens! Echt een aanrader dus! Staat op mijn iPhone 4, op iPad nog niet geprobeerd!
Groetjes en een fijne jaarwisseling! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PS3 app vrienden zien zonder in te loggen | Hollywoodthehell | iPhone Apps | 1 | 15-01-11 20:38 |
Twitter Apps loggen niet meer in | Waltero | iPhone Apps | 1 | 28-09-10 12:53 |
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen | namastee | iTunes | 2 | 25-09-10 23:54 |
Mob loggen | MrJericho | iPhone Apps | 0 | 13-08-09 22:12 |
Wi-Fi verbinding laten loggen | Shorty007 | iPhone Apps | 0 | 05-08-09 14:34 |
|
|