App uitzetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn batterij raakt snel op en ik hoor vaker dat ze dan nog op de achtergrond (door)draaien. Er werd me verteld dat je 2x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App uitzetten
Hoi,
Mijn batterij raakt snel op en ik hoor vaker dat ze dan nog op de achtergrond (door)draaien. Er werd me verteld dat je 2x op de home button snel moet klikken en dan de apps tevoorschijn komen, maar bij mij komen de favorieten/recente belgesprekken tevoorschijn. Hoe kan dit aanpassen naar Apps? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarover ik spreek is multitasking ook, bij mij als ik 2maal de homebutton induw dan verschijnen onderaan de laatste gebruikte apps en die kan ik wissen zodat ze niet in de achtergrond blijven draaien.
Mijne maat heeft mijne 3Gs overgekocht; die zit hier naast mij, als die hetzelfde als mij doet dan is dat ook bij hem het geval deze onderaan apps ziet staan die deze het laatst heeft gebruikt. Bizar dat bij u dan niet gaat, ik kan me niet voorstellen de 3Gs 8Gb dit niet zou kunnen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iPhone38GB; 02-01-11 om 14:54. |
|
|||
|
|||
Kan iemand me helpen?
|
|
||||
|
||||
Bij een iPhone 3G, of het nou een 8GB of een 16GB model is, is het niet mogelijk om te multitasken dus is 2x klikken op de home button, nutteloos.
|
|||
|
|||
Dus bij een 3G kan dat helaas niet.
Kan ik wel op een andere manier de Apps uitzetten? |
|
||||
|
||||
Ja dat kan, gewoon op de home knop drukken, en als het om sociaal netwerk apps gaat, eerst afmelden en vervolgens op de home knop drukken.
|
|
||||
|
||||
Als je geen multi-tasking hebt (dat kan overigens wel op een 3G via JB tools) hoef je ook geen applicaties uit te zetten, want ze worden dan al automatisch afgesloten door het OS, zodra je op de Home button drukt... (op de mail, telefoon en browser applicaties van Apple zelf na)
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor jullie behulpzame reacties. Ik vind het best ingewikkeld. Ik heb niet zo veel verstand van iPhone's. Als ik 2x op de Homebutton klik krijg ik me recente gesprekken, en als ik er 1x op klik dan krijg ik me Homepagina, dus met de aandelen, foto's, camera, standaard apps die in het toestel horen, ik zet me mail, msn en dergelijke altijd uit. Maar hoe zet ik de gedownloade apps uit, dus o.a. games, kranten, nieuws etc. Wat is JB tools? |
|
||||
|
||||
Bij alles is het gewoon zo simpel als op de home-knop drukken verder niets. JB tools (Jailbreak tools) zijn dingen die je kunt gebruiken op een jailbroken iPhone, maar heb al vaker gelezen dat je jou iPhone niet jailbreaken wil, dus heeft dit geen nut.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je dan eerst in de app helemaal terugkeren naar het hoofdmenu (als dit beschikbaar is) en dan pas de applicatie afsluiten!
|
|
||||
|
||||
Voor iOS 4.x raadde Apple ontwikkelaars aan om vlak voor het afsluiten van de App de huidige toestand op te slaan. Bij het opnieuw opstarten kun je dan verder gaan waar je gebleven was. Het lijkt dan alsof de App doordraaide, maar dat is niet zo. Ze stond niet in het geheugen en ze gebruikte geen stroom; die toestand werd gewoon opnieuw ingeladen bij het opstarten.
|
|
|||
|
|||
XIII; Kan ik ook zoals iWiefring zegt terug naar het hoofdmenu van de app gaan? is dat ook een goede oplossing? dat is namelijk makkelijker voor me.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is heel simpel: zonder JB heb je op 3.x geen multitasking, dus op de home button drukken is voldoende (en ook het enige wat je kunt doen). We zitten dicht tegen een slotje aan... |
|
||||
|
||||
Het probleem is, is dat hij z'n instellingen in het fora heeft aangepast (zoals je vroeg) en dat hij geen 3.x heeft, maar 4.x
|
|
|||
|
|||
Top iWiefring en XIII.
De topic mag gesloten worden, bedankt. Topsite! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar omdat op een 3G (zonder JB) ook geen multitasking met 4.x mogelijk is maakt het in dit geval gelukkig niet uit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitask uitzetten 3G | lordvader | iPhone algemeen | 20 | 14-11-10 13:37 |
uitzetten iphone | vivitje | Archief | 2 | 29-07-09 21:54 |
Telefoon-app automatisch weer uitzetten | iWilco | iPhone Apps | 5 | 10-11-08 13:47 |
T9 uitzetten | iphoneuser34 | Archief | 1 | 08-09-08 21:49 |
T9 uitzetten | dureappel | Archief | 2 | 03-05-08 15:46 |
|
|