Verkeerde APP discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs een leuk spel gekocht als app. Nadat ik het had gedownload kwam ik erachter dat het een app is voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verkeerde APP
Hallo,
Ik heb onlangs een leuk spel gekocht als app. Nadat ik het had gedownload kwam ik erachter dat het een app is voor de Ipad. Nu is het zo dat ik een Iphone heb. De app was 8 euro. Dus het zou jammer zijn als ik er niks mee kan. Weet een van jullie of het mogelijk is om de app te wisselen of iets anders? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem via mail contact op met Apple en leg je probleem uit. Met een beetje geluk krijg je je geld terug, dat is vaker gebeurd.
|
|||
|
|||
En weet iemand misschien ook welk adres ik dan moet hebben? Want kan geen correct mail adres vinden van apple of Itunes.
|
|
||||
|
||||
Heb je op de Apple site gezocht naar een tabje met contact of wat dan ook, daar zou als het goed is een mail-adres bij moeten staan.
|
||||
|
||||
Kijk hier eens rond, bijv. onder 'Facturering en account iTunes Store/Vragen over facturering'.
En: mocht je toch het verkeerde emailadres hebben gekozen, zet dan in je mail de vraag het mailtje door te sturen naar het juiste adres. Nee heb je, ja kan je krijgen..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app in de store met verkeerde developer naam | zweers | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 10-02-11 23:53 |
verkeerde app besteld | pironne | iPhone Apps | 2 | 06-12-10 18:28 |
OS 3.0: Verkeerde account in app store op iPhone | psmid | iPhone Apps | 7 | 23-08-10 22:05 |
App Store verkeerde datum? | ViktorV | iPhone Apps | 1 | 27-09-08 13:46 |
Verkeerde map | cheiz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-03-08 22:18 |
|
|