//

BatteryLogger Pro - Hoe lang doe jij met je batterij?

BatteryLogger Pro - Hoe lang doe jij met je batterij? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TinkerTank Oei, dat is absoluut een bug. Sorry daarvoor. Zou je iets meer informatie kunnen geven? Zoom je in door twee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-02-11, 12:04
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TinkerTank Bekijk bericht
Oei, dat is absoluut een bug. Sorry daarvoor.

Zou je iets meer informatie kunnen geven? Zoom je in door twee keer te tappen, of door te pinchen? Gaat het altijd mis, of maar af-en-toe? Iets anders dat het specifiek lijkt te triggeren? Iets qua volgorde waarop vingers het scherm raken?
Tot slot: Weet je welke versie van iOS je draait?

edit: De iOS versie staat natuurlijk gewoon in je profiel. 'nieuw genoeg' iig!
ik zoom normaal in door te pinchen. als ik tweemaal tap dan werkt het zonder problemen. als ik pinch dan verspring ik meestal, nu net bij het testen of het enkel bij het pinchen gebeurde werkte het soms wel, soms niet, daarvoor werkte het nooit goed, ik sprong altijd maanden terug. ik heb geprobeerd te letten op de volgorde waarop ik het scherm aanraakte, maar het maakte niet uit, ik sprong willekeurig terug ongeacht de volgorde waarop ik mijn vingers plaatste of weg haalde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TinkerTank Bekijk bericht
Dit is een vrij veel gevraagde feature.
Behalve dat ik eens goed met mijn designer na zou moeten gaan denken over hoe we dit in de interface gaan krijgen; Het is met de huidige beperkingen die Apple stelt heel lastig. Er is een app in de app store die een processlist laat zien, dus dat is in ieder geval toegestaan, maar vooralsnog mag de app niet vaker dan eens per (minimaal) 10 minuten wakker worden. Stel dat iemand dan 9 minuten een spelletje gespeeld heeft, en de 10e minuut net mail aan het checken is, dan zou mijn app denken dat de batterij enorm snel leeg loopt door het mail checken!

Dat gezegd hebbende: Ik hoop dat er vandaag een versie ('BatteryLogger Plus') in de Cydia store uitkomt. Behalve dat ik daarmee minder te stechelen heb met Apple bij elke update (schijnbaar is het background-logging wat controversieel), zou ik daar in de toekomst, als verkoopvolumes het toestaan, features kunnen ontwikkelen die onmogelijk zouden zijn in de reguliere app-store. Waaronder deze.

p.s.: Het is motiverend en nuttig om te horen hoe de app gebruikt wordt, en waar men tegenaan loopt. -Allemaal ontzettend bedankt voor de feedback!
het is beu dat apple u niet toelaat continu te monitoren in de achtergrond, dit zou net zo handig zijn
hopelijk kan je deze feature dan wel implementeren in de Cydia-versie!
zal deze gratis te downloaden zijn of zullen we daar voor moeten betalen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-02-11, 14:32
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

ik heb nog een vraagje over uw app: van waar haalt uw app zijn informatie om de batterij status na te kijken? ik laat mijn batterij percentage numeriek weergeven in mijn statusbalk, maar deze waarde komt nooit overeen met de huidige waarde van mijn batterij die uw app aangeeft...
  #23  
Oud 03-02-11, 16:26
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart274 Bekijk bericht
hopelijk kan je deze feature dan wel implementeren in de Cydia-versie!
zal deze gratis te downloaden zijn of zullen we daar voor moeten betalen?
Die kost $2,50 zag ik gisteren.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #24  
Oud 13-02-11, 01:22
PrimoD PrimoD is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Uhh het kan al gevraagd zijn en had ik het niet gezien maar wat is een normale drain rate? eerst had ik 1.1 (ong.) dan 2.8 en nu 2.9 p/h. ik ben best bang dat steeds hoger en hoger gaat

alvast bedankt

Laatst gewijzigd door PrimoD; 13-02-11 om 12:17.
Reageren

Labels
appevent, batterij, batterylogger



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe lang gaat jullie batterij mee? maloutje191 Archief 3 25-03-10 21:31
Hoelang doe jij met je accu? twentuh9 Archief 5 18-05-09 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.