Shazam doet het niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een paar nummers te verzenden die ik eerder getagd heb maar krijg naar een paar seconde dat hij probeert het nummer te verzenden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shazam doet het niet
Ik probeer een paar nummers te verzenden die ik eerder getagd heb maar krijg naar een paar seconde dat hij probeert het nummer te verzenden de melding "Server response is not of the expected type present text/hmtl required xml". Er is niets veranderd aan mijn instellingen zover ik weet dus ik weet niet waar deze melding vandaan komt. Ook heb ik geprobeerd om Shazam te deleten en opnieuw erop te zetten maar dat heeft niet geholpen.
Weet iemand hoe ik Shazam aan de praat kan krijgen? Alvast bedankt Marie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, heb inderdaad KPN
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan ook eens Soundhound proberen, heb ik zelf ook en werkt voor sommige mensen beter dan Shazam.
Het ligt natuurlijk als alle andere apps persoonlijk... |
|
|||
|
|||
Heb het nu mee te maken dat ik KPN heb ?
Zou ienderdaad Soundhound kunnen gebruiken maar vind het wel zonde dat ik nog tags heb staan waarvan ik niet weet hoe het liedje heet. Thx anyway Groetjes, Marie |
|
||||
|
||||
Die tags kan je toch achterhalen wanneer je beschikt over een Wi-Fi netwerk?
|
|
|||
|
|||
Ga ik proberen
Thx Marie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|