HELP! ClickandBuy schrijft 2x onbekend bedrag af! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend 1 mailtje van CLivkandBuy in mijn onbox. Er wordt een bedrag afgeschreven van €69,98 Omdat ik niets heb aangeschaft van dit bedrag maar eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! ClickandBuy schrijft 2x onbekend bedrag af!
Vanochtend 1 mailtje van CLivkandBuy in mijn onbox.
Er wordt een bedrag afgeschreven van €69,98 Omdat ik niets heb aangeschaft van dit bedrag maar eens in de recente aankopen gekeken. Wat blijkt; er is 2x de app KindomConquest aangekocht! Nu hebben ik 2 iphones op dit account, een voor mijzelf en een voor mijn vriendin. Beiden hebben deze app niet aangekocht! Wat kan ik nu doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lekker!
Heb wachtwoorden inmiddels veranderd en limiet op clickandbuy account gezet Echt *****! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juni 2011 om 10:11 ---------- kwam dit tegen op internet; Onverklaarde in-app purchase Kingdom Conquest | One More Thing |
|
||||
|
||||
Zoals je uit de reactie van Apple ziet is er een kans dat je je geld terug krijgt.
Berichtje sturen dus naar Apple Customer Service (en vraag ff naar Chethan ). Zie ook dit topic. Laatst gewijzigd door pcmarcel; 19-06-11 om 10:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichttitel: I-phone via Wi-Fi schrijft toch van beltegoed af | aifoonke | Wi-Fi | 12 | 23-10-10 22:12 |
Backup - waar schrijft hij deze weg | 276159 | Archief | 3 | 06-01-09 23:30 |
App Store: bedrag teruggeboekt, te weinig saldo | storemem | iPhone Apps | 3 | 01-10-08 20:24 |
Fout bedrag bij Applicatie | verhagena | iPhone Apps | 2 | 17-09-08 21:17 |
|
|