Kan je flash player op je iPhone krijgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Noope not yet... Wachten tot 2.0 uit is kijken of er dan mischien meer nieuws zal komen... Tot zover lijkt er geen flash support te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Noope not yet... Wachten tot 2.0 uit is kijken of er dan mischien meer nieuws zal komen... Tot zover lijkt er geen flash support te komen in de nabije toekomst
Greetz, Stiruam |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
er is wel een manier om films te kijken dat heb ik ook van het forum (videohamster) en eerlijk is eerlijk het werkt je download het via hun site en je kan kijken naar wat jij wil
|
|
|||
|
|||
Ik ben eind maart met school naar zowel apple als adobe gegaan met school.. apple hun reactie was.. flash is TE batterij belastend dus kiezen ze hier bewust voor om dit niet te implementeren.. om flash lite te gebruiken was de reactie "en welke inhoud op het web staat er in flash lite".. uiteindelijk toen er gevraagd werd of silverlight wat kon worden zeiden ze dat dit van microsoft afging om te bewijzen dat het wat is...
bij adobe vertelden ze dat ze proberen overleggen met apple maar dat dit moeizaam verliep Ik hoop dat u hier wat mee geholpen bent |
|
|||
|
|||
nog steeds niet dus, jammer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Silke Fleischer: Adobe Flash Player Coming to iPhone
nu maar afwachten of het wat wordt nog op korte termijn |
|
|||
|
|||
Ik hoorde dat er iets was van Videohamster.com
Dat is een soort van flash support, maar dan alleen voor een paar websites. |
|
|||
|
|||
hmms ik mis het idd ook
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik denk dat Adobe moet inzien dat er veel vraag naar is
|
||||
|
||||
De iPhone heeft inderdaad een processor van 667Mhz...maar Apple heeft em gelocked op 400Mhz wegens energieverbruik....Ik denk dat de 3G ook is gelocked op 400Mhz...
|
|
|||
|
|||
kijk hier even op mensen: iMobileCinema - Any videos, in iPhone Safari.
dit is een beta versie, er worden steeds meer bugs uit gehaald en zo wordt hij te gebruiken voor steeds meer sites! Gr |
|
||||
|
||||
Is het inmiddels al mogelijk om flash op de iPhone 3G te krijgen?
|
|
||||
|
||||
nee, jammer genoeg niet
|
||||
|
||||
Mogelijk bij de nieuwe iPhone in Juni/Juli.
|
|
||||
|
||||
En betekend dat,dat de (oude) iPhones dit niet kunnen installeren dan?
|
|
||||
|
||||
Is er al iets meer los over een flash player?
|
|
|||
|
|||
ja, daar ben ik ook benieuwd naar...
apple en adobe schijnen niet zo goed samen te gaan.. dus is er nog steeds geen plugin? Zo moeilijk zal het voor iemand toch niet zijn om hier een app voor te lanceren? ik heb imobilecinema.. maar dat werkt helemaal niet (op de sites die ik tot nu toe heb geprobeerd) En dus ook in OS 3.0 zal de flash plugin (nog) niet beschikbaar zijn voor zover ik dat gehoord heb. ik heb er niet zoveel verstand van, maar als ik zie wat voor apps er worden gelanceerd lijkt me een flash plugin toch een peulenschil? |
|
|||
|
|||
Er zijn nog alleen maar geruchten dat er een nieuwe iphone in Juni/Juli uit komt. Laat staan een met flash support. Apple heeft het lijkt me druk genoeg met bugs fixen voor hun 3.0 firmware..
Op dit moment werkt bijv. youtube.com via de safari browser wel om filmpjes te kijken met iMobileCinema (jailbreak app). Maar dit is ook de enige site die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken waar de filmpjes werken.. |
|
||||
|
||||
Het komt vast nog wel
Adobe had toch bevestigd dat ze samen met Apple werken aan een Flash Lite versie voor de iPhone?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flash player ? | ad9007i | iPhone algemeen | 2 | 31-03-11 22:38 |
flash player iphone 3gs met 4.0 | ankie1102 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-01-11 20:10 |
Flash Player op je Iphone? | ahuysken | Archief | 2 | 25-08-08 21:54 |
adobe flash player voor safari op iphone g3 | freya01 | Archief | 2 | 25-08-08 15:48 |
|
|