//

Kan je flash player op je iPhone krijgen

Kan je flash player op je iPhone krijgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple vind Flash Light minderwaardig voor de iphone. En de gewone flash zo teveel batterij leeg trekken. Adobe wou voor de iphone wel een aparte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 31-03-09, 21:47
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Apple vind Flash Light minderwaardig voor de iphone. En de gewone flash zo teveel batterij leeg trekken. Adobe wou voor de iphone wel een aparte flash versie bouwen maar apple heeft geen gehoor gegeven aan dat aanbod.

Google wel en daar zijn inmiddels al wel test versies van flash voor verschenen (voor het android os).

Dus als apple nou is mee werkt.. schiet het een keer op met de extra functies. Zelfde geld voor navigatie dat ze al maanden tegenhouden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 31-03-09, 22:07
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xandyx Bekijk bericht
Apple vind Flash Light minderwaardig voor de iphone. En de gewone flash zo teveel batterij leeg trekken. Adobe wou voor de iphone wel een aparte flash versie bouwen maar apple heeft geen gehoor gegeven aan dat aanbod.

Google wel en daar zijn inmiddels al wel test versies van flash voor verschenen (voor het android os).

Dus als apple nou is mee werkt.. schiet het een keer op met de extra functies. Zelfde geld voor navigatie dat ze al maanden tegenhouden.
Navigatie is al goedgekeurd..
ben ook benieuwd van wie je hebt gehoord dat Apple Adobe negeert..
Dit is wat ik heb gelezen..
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #43  
Oud 01-04-09, 10:30
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Navigatie is al goedgekeurd..
ben ook benieuwd van wie je hebt gehoord dat Apple Adobe negeert..
Dit is wat ik heb gelezen..
Hm kan de link 123 niet vinden. Naja laten we maar hopen dat er in de toekomst een keer flash naar de iphone komt. Ik wou alleen laten weten dat er totaal geen zekerheid is dat flash in juni/juli naar de iphone komt. Voorlopig moet je het nog doen met de imobilecinema plugin.

Wat navigatie betreft, apple heeft dit heel lang tegen gehouden. Door dit in hun sdk regels te zetten: "applications may not be designed or marketed for real time route guidance". Gelukkig hebben ze dit nu veranderd voor firmware 3.0
  #44  
Oud 27-10-09, 15:09
AtesYurek AtesYurek is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 120
Standaard

Hoe zit het hiermee?
  #45  
Oud 27-10-09, 16:04
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

nog steeds niet
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #46  
Oud 28-10-09, 10:37
fortes777 fortes777 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik dacht dat je iMobileCinema (iMobileCinema - Installation Guide) hiervoor kon gebruiken??

Maar lijkt niet te werken, als ik bijv. naar uitzendinggemist ga (via safari), dan kan ik geen filmpjes kijken. Iemand een verklaring??

Laatst gewijzigd door iMario; 30-10-09 om 13:17. Reden: Opschonen.
  #47  
Oud 30-10-09, 12:54
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fortes777 Bekijk bericht
Maar lijkt niet te werken, als ik bijv. naar uitzendinggemist ga (via safari), dan kan ik geen filmpjes kijken. Iemand een verklaring??
Geen idee, maar je kan wel de Uitzending Gemist gratis downloaden uit de App Store.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #48  
Oud 30-10-09, 13:07
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fortes777 Bekijk bericht
Ik dacht dat je iMobileCinema (iMobileCinema - Installation Guide) hiervoor kon gebruiken??

Ja dit werkt wel hoor... Want ik had iSimpsons gedownload (om alle afleveringen van "The Simpsons" te kunnen bekijken), hiervoor had je Flash nodig, dan maar iMobileCinema geïnstalleerd en ging perfect daarna
  #49  
Oud 30-10-09, 14:05
fortes777 fortes777 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 23
Standaard

Sites met Flash werkt niet hoor...
  #50  
Oud 30-10-09, 14:06
fortes777 fortes777 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 23
Standaard

Alleen iPhone heeft straks geen Flash | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Dus geen Flash op iPhone
  #51  
Oud 06-11-09, 00:47
krieky krieky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar krieky
Standaard

Ookal heeft het nadelen voor mij,

Ik ben blij dat apple adobe eens laat barsten, adobe schrijft hun software met hun ogen dicht voor mac.
Okee dat valt ook wel mee, maar het werkt gewoon net als in windows;
En dat willen wij mac gebruikers niet.

Elk adobe programma uit CS4 kost me 10% CPU, terwijl die niets hoeft uit te voeren. Daarnaast werkt het enorm ***** met expose en kost de flash player me soms 80% CPU.
Nu is die flash player gratis, maar de rest van de problemen verwacht ik niet van software waar ik bijna 2600 euro aan uit heb gegeven!

Laat Adobe zich eerst maar eens bewijzen, met een goede herschreven flash player en daarna CS5, dan pas mag apple weer achter adobe aan huppelen zoals google dat bijvoorbeeld doet.
Nu kan je hier wel tegenin brengen dat het niet goed is voor de users, maar wanneer de flash plugin jouw iphone/ipod sneller laat leeglopen dan het zwaarste programma gaan de meeste lopen huilen dat apple k** is.

Blij dat ik dat kwijt ben, na weer 2 weken flash-frustratie.
  #52  
Oud 06-11-09, 02:47
veltje's schermafbeelding
veltje veltje is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Jammer dat het er niet is mis het toch wel op bepaalde sites
  #53  
Oud 10-01-10, 11:33
click66 click66 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Standaard Flash

Hoi,

Ik heb jullie topics gelezen over Flash op de iPhone en ik weet dat adobe het niet mag maar is er dan echt geen andere manier om een flash site te bekijken op de iPhone? Dit vind ik zeer vervelend zo een duur toestel en dan mag dit niet en dan dat niet.

Alvast bedankt,
  #54  
Oud 10-01-10, 12:33
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

yep ik vind het ook te gek voor woorden dat zo'n vooruitstrevende telefoon als iPhone geen flash ondersteuning heeft. Er is al veel over gezegd, maar het is dus nog steeds niet mogelijk. Verder echt een toptelefoon, maar dit soort dingen horen het gewoon te doen. Het is volgens mij simpelweg een bepaalde beslissing die is genomen, want technisch is het uiteraard mogelijk, maar wie weet dat het ooit nog eens mogelijk is.
  #55  
Oud 10-01-10, 18:14
click66 click66 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Standaard

Dan vind ik de iPhone zijn geld totaal niet waard. Als je hem niet jailbreakt dan kost het je massa's geld om applicaties te downloaden zoals bv zoomen voor de camera wat er VOLGENS mij standaard moest bij opzitten. Dit heb je al bij een gsm van 80 euro. Ook een blacklist mag niet moet je via cydia kopen mijn vorige telefoon had dit wel standaard. Ik ben van apple zeer tevreden over hun macbooks maar hun iPhone is veel minder waard ik zou zeggen 400 euro dan.
  #56  
Oud 10-01-10, 18:32
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je had je natuurlijk ook kunnen inlezen vooraleer de iPhone te kopen, dan zou je weten wat betreft dit mag niet en dat mag niet.

Het zoomen van de camera, bestaat niet op alle telefoons waarmee je vergelijkt. Het enige wat over het algemeen met die telefoons kan is dat de software van de telefoon voor je inzoomed, digitale zoom dus, waar je qua kwaliteit geen ruk aan hebt. Dan kun je met je iPhone ook een foto nemen en hem opnieuw uitsnijden, op je pc. Bereik je exact hetzelfde resultaat mee

Ook al vind ik het niet echt een grote verrijking, ben ik het er toch wel mee eens dat Flash er inmiddels wel eens op mag komen. Mss met firmware 4.0 of de nieuwe iPhone
  #57  
Oud 10-01-10, 18:57
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #58  
Oud 12-01-10, 18:44
Almudena Almudena is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rijswijk, Zuid-Holland
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door click66 Bekijk bericht
Dan vind ik de iPhone zijn geld totaal niet waard. Als je hem niet jailbreakt dan kost het je massa's geld om applicaties te downloaden zoals bv zoomen voor de camera wat er VOLGENS mij standaard moest bij opzitten. Dit heb je al bij een gsm van 80 euro.
Wat een onzin, iPhone is een sterk staaltje techniek hoe je het ook wendt of keert. Er zijn talloze gratis applicaties om je mee te vermaken, dus met die "massa's geld" valt het ook nog wel mee. Het is natuurlijk een flink minpunt dat flash niet ondersteund wordt, maar dat en de andere beperkingen die je zonder jailbreak te accepteren hebt, maken de iPhone naar mijn mening zeker nog niet minder waard.

En een telefoon afkraken op de (beperkingen van de) camera vind ik bij elke telefoon onlogisch. Een camera is een leuke bonus, als je artistieke aspiraties hebt, moet je gewoon een fototoestel kopen ookal is dat blijkbaar niet erg 2010.
  #59  
Oud 14-01-10, 22:40
thoom thoom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik vind de iPhone ook top had hiervoor al de 1ste gen iPhone nu de 3 gs maar omdat het juist zo'n alles in 1 phone is hadden ze de Cam wel kunnen verbeteren tuurlijk kan ik een camera meenemen maar er zijn veel telefoons met flits (voor ff snel in de kroeg een paar foto's maken) had een hele verbetering kunnen zijn hetzelfde met de pix sommige hebben hoger dan 5.0 mega pix op hun telefoon. Maar al met al is de iPhone gemakkelijk in gebruik beter als de rest dus wat maakt het uit wel of geen Adobe of flits op de iPhone ik ben er blij mee heb niet voor niets de nieuwste iPhone gekocht top aparaatje dikke tien!
  #60  
Oud 28-02-10, 12:30
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Maar nog steeds geen flash...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Flash player ? ad9007i iPhone algemeen 2 31-03-11 21:38
flash player iphone 3gs met 4.0 ankie1102 Jailbreak apps en thema's 5 19-01-11 19:10
Flash Player op je Iphone? ahuysken Archief 2 25-08-08 20:54
adobe flash player voor safari op iphone g3 freya01 Archief 2 25-08-08 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.