Kan je flash player op je iPhone krijgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple vind Flash Light minderwaardig voor de iphone. En de gewone flash zo teveel batterij leeg trekken. Adobe wou voor de iphone wel een aparte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple vind Flash Light minderwaardig voor de iphone. En de gewone flash zo teveel batterij leeg trekken. Adobe wou voor de iphone wel een aparte flash versie bouwen maar apple heeft geen gehoor gegeven aan dat aanbod.
Google wel en daar zijn inmiddels al wel test versies van flash voor verschenen (voor het android os). Dus als apple nou is mee werkt.. schiet het een keer op met de extra functies. Zelfde geld voor navigatie dat ze al maanden tegenhouden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ben ook benieuwd van wie je hebt gehoord dat Apple Adobe negeert.. Dit is wat ik heb gelezen..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat navigatie betreft, apple heeft dit heel lang tegen gehouden. Door dit in hun sdk regels te zetten: "applications may not be designed or marketed for real time route guidance". Gelukkig hebben ze dit nu veranderd voor firmware 3.0 |
|
|||
|
|||
Hoe zit het hiermee?
|
|
||||
|
||||
nog steeds niet
|
|||
|
|||
Ik dacht dat je iMobileCinema (iMobileCinema - Installation Guide) hiervoor kon gebruiken??
Maar lijkt niet te werken, als ik bijv. naar uitzendinggemist ga (via safari), dan kan ik geen filmpjes kijken. Iemand een verklaring?? Laatst gewijzigd door iMario; 30-10-09 om 14:17. Reden: Opschonen. |
|
||||
|
||||
Geen idee, maar je kan wel de Uitzending Gemist gratis downloaden uit de App Store.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dit werkt wel hoor... Want ik had iSimpsons gedownload (om alle afleveringen van "The Simpsons" te kunnen bekijken), hiervoor had je Flash nodig, dan maar iMobileCinema geïnstalleerd en ging perfect daarna |
|
|||
|
|||
Sites met Flash werkt niet hoor...
|
|
|||
|
|||
Alleen iPhone heeft straks geen Flash | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Dus geen Flash op iPhone |
|
|||
|
|||
Ookal heeft het nadelen voor mij,
Ik ben blij dat apple adobe eens laat barsten, adobe schrijft hun software met hun ogen dicht voor mac. Okee dat valt ook wel mee, maar het werkt gewoon net als in windows; En dat willen wij mac gebruikers niet. Elk adobe programma uit CS4 kost me 10% CPU, terwijl die niets hoeft uit te voeren. Daarnaast werkt het enorm ***** met expose en kost de flash player me soms 80% CPU. Nu is die flash player gratis, maar de rest van de problemen verwacht ik niet van software waar ik bijna 2600 euro aan uit heb gegeven! Laat Adobe zich eerst maar eens bewijzen, met een goede herschreven flash player en daarna CS5, dan pas mag apple weer achter adobe aan huppelen zoals google dat bijvoorbeeld doet. Nu kan je hier wel tegenin brengen dat het niet goed is voor de users, maar wanneer de flash plugin jouw iphone/ipod sneller laat leeglopen dan het zwaarste programma gaan de meeste lopen huilen dat apple k** is. Blij dat ik dat kwijt ben, na weer 2 weken flash-frustratie. |
|
||||
|
||||
Jammer dat het er niet is mis het toch wel op bepaalde sites
|
|
|||
|
|||
Flash
Hoi,
Ik heb jullie topics gelezen over Flash op de iPhone en ik weet dat adobe het niet mag maar is er dan echt geen andere manier om een flash site te bekijken op de iPhone? Dit vind ik zeer vervelend zo een duur toestel en dan mag dit niet en dan dat niet. Alvast bedankt, |
|
|||
|
|||
yep ik vind het ook te gek voor woorden dat zo'n vooruitstrevende telefoon als iPhone geen flash ondersteuning heeft. Er is al veel over gezegd, maar het is dus nog steeds niet mogelijk. Verder echt een toptelefoon, maar dit soort dingen horen het gewoon te doen. Het is volgens mij simpelweg een bepaalde beslissing die is genomen, want technisch is het uiteraard mogelijk, maar wie weet dat het ooit nog eens mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
Dan vind ik de iPhone zijn geld totaal niet waard. Als je hem niet jailbreakt dan kost het je massa's geld om applicaties te downloaden zoals bv zoomen voor de camera wat er VOLGENS mij standaard moest bij opzitten. Dit heb je al bij een gsm van 80 euro. Ook een blacklist mag niet moet je via cydia kopen mijn vorige telefoon had dit wel standaard. Ik ben van apple zeer tevreden over hun macbooks maar hun iPhone is veel minder waard ik zou zeggen 400 euro dan.
|
|
|||
|
|||
Je had je natuurlijk ook kunnen inlezen vooraleer de iPhone te kopen, dan zou je weten wat betreft dit mag niet en dat mag niet.
Het zoomen van de camera, bestaat niet op alle telefoons waarmee je vergelijkt. Het enige wat over het algemeen met die telefoons kan is dat de software van de telefoon voor je inzoomed, digitale zoom dus, waar je qua kwaliteit geen ruk aan hebt. Dan kun je met je iPhone ook een foto nemen en hem opnieuw uitsnijden, op je pc. Bereik je exact hetzelfde resultaat mee Ook al vind ik het niet echt een grote verrijking, ben ik het er toch wel mee eens dat Flash er inmiddels wel eens op mag komen. Mss met firmware 4.0 of de nieuwe iPhone |
|
||||
|
||||
// Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Citaat:
En een telefoon afkraken op de (beperkingen van de) camera vind ik bij elke telefoon onlogisch. Een camera is een leuke bonus, als je artistieke aspiraties hebt, moet je gewoon een fototoestel kopen ookal is dat blijkbaar niet erg 2010. |
|
|||
|
|||
Ik vind de iPhone ook top had hiervoor al de 1ste gen iPhone nu de 3 gs maar omdat het juist zo'n alles in 1 phone is hadden ze de Cam wel kunnen verbeteren tuurlijk kan ik een camera meenemen maar er zijn veel telefoons met flits (voor ff snel in de kroeg een paar foto's maken) had een hele verbetering kunnen zijn hetzelfde met de pix sommige hebben hoger dan 5.0 mega pix op hun telefoon. Maar al met al is de iPhone gemakkelijk in gebruik beter als de rest dus wat maakt het uit wel of geen Adobe of flits op de iPhone ik ben er blij mee heb niet voor niets de nieuwste iPhone gekocht top aparaatje dikke tien!
|
|
||||
|
||||
Maar nog steeds geen flash...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flash player ? | ad9007i | iPhone algemeen | 2 | 31-03-11 22:38 |
flash player iphone 3gs met 4.0 | ankie1102 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-01-11 20:10 |
Flash Player op je Iphone? | ahuysken | Archief | 2 | 25-08-08 21:54 |
adobe flash player voor safari op iphone g3 | freya01 | Archief | 2 | 25-08-08 15:48 |
|
|