1.9 geen geluid. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb op mijn Iphone 4, TT 1.9 Western and Central Europa 2 GB (v875.3668)gezet en draait goed. Alleen krijg ik geen stem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.9 geen geluid.
Hallo allemaal, ik heb op mijn Iphone 4, TT 1.9 Western and Central Europa 2 GB (v875.3668)gezet en draait goed.
Alleen krijg ik geen stem tijdens het rijden, er staat een symbool van een mond met een streep erdoor linksonder in beeld. Ik denk dat ik alle instellingen heb nagekeken maar het lukt mij niet om gesproken intructies tijdens het navigeren te krijgen. Iemand hier ervaring mee of weet wat het de oplossing zou kunnen zijn. Alvast bedankt AdKo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wanneer in navigatiemodus, linksboven in het scherm op het tandwiel klikken, de mond aanklikken.
|
|||
|
|||
Dank je wel
Dank je Wouter, ik had in alle instellingen aan het spitten geweest,
maar had dit tandwieltje over het hoofd gezien Nogmaals bedankt De TT draait nu helemaal naar wenst AdKo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|