Geen service bij gebruik GPS discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone apps start die gebruik maken van mijn GPS-signaal, dan neemt ineens mijn bereik af, vaak tot één streepje. Een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service bij gebruik GPS
Als ik op mijn iPhone apps start die gebruik maken van mijn GPS-signaal, dan neemt ineens mijn bereik af, vaak tot één streepje. Een paar seconden later krijg ik dan de meldingen 'geen service' en 'zoeken'. Pas als ik de app afsluit, neemt het bereik weer toe.
Dit gebeurt onder meer bij Google Maps, maar ook bij een app als Scoupy (kortingen in de buurt). Heel vervelend natuurlijk, omdat je voor deze apps zowel een GPS-signaal als een internetverbinding nodig hebt. Nu zijn ze dus onbruikbaar. Waar zou dit aan kunnen liggen. Mijn iPhone is gejailbreakt en heeft een softwarematige unlock. Is dat het probleem wellicht? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Als je voor die softwarematige unlock die iPad modem firmware gebruikt hebt moet je daar de reden van het probleem gaan zoeken denk ik.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone 3G: Geen service na gebruik ultrasn0w | pepio | Unlock | 20 | 30-08-10 09:01 |
Geen Service bij nummerbehoud | Pim_D | Odido (T-Mobile) | 3 | 29-08-10 15:03 |
Geen GPS bij alleen Wi-Fi? | Charadrius | Wi-Fi | 8 | 21-09-09 20:37 |
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon | alainb | iPhone Apps | 3 | 02-07-09 00:37 |
|
|