Route importeren discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat zou inderdaad perfect zijn. Met RouteConverter is het ook wel makkelijk handmatig te doen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat zou inderdaad perfect zijn. Met RouteConverter is het ook wel makkelijk handmatig te doen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb een gpx bestandje ingeladen op de site die op de vorige pagina staat, maar ik heb er nog altijd geen mail van gekregen.. Nu al een paar uur geleden toch. Dat is toch niet normaal dat dat zo lang duurt?
|
|
|||
|
|||
Check je spamfilter!
|
|
||||
|
||||
Gelukt, het stond idd bij de SPAM. Onzorgvuldig gelezen langs mijn kant Maar het werkt dus!
|
|
||||
|
||||
Als ik naar de site van de routeconverter wil gaan zegt mijn virusscanner Avast dat het een kwaadwillende URL is. Het lukt mij dus niet om mijn route te mailen. Is er een andere manier?
|
|||
|
|||
GPX bestanden laden in Navigon
Hallo, ik ben al uren bezig om gpx routes in Navigon te krijgen. Ik zag dat de discussie op dit forum van een paar jaar geleden is, dus misschien is er inmiddels al wat veranderd. Ik kom er in ieder geval niet uit.
Heb de Navigon Premium versie nu, weet dat het gpx bestand eerst gemailt moet worden. Maar via de link die ik dan terug gestuurd krijg worden de coordinaten NIET in Navigon gezet. Heeft iemand alsjeblieft een oplossing. Ik begrijp het echt niet!!! Mijn dank is groot ..... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Waarom kunnen er maar max. 24 punten in een route zitten. Heeft dit met Navigon te maken of met de conversie tool? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Werkt dit nog steeds?
Als ik het bestand open in de mail op de iPhone opent Navigon wel en gaat hij nr routes, maar daar komt dan niet bij te staan (maw hij importeert niet de route)
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het in alle geval nog wel, ik zie de route en kan hem volgen.. Nu ja volgen, de problemen die ik hierboven beschreef, heb ik nog steeds
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik maak dan maar mijn eigen route op de Iphone in Navigon en selecteer dan mooiste route. Even de instellingen op moto zetten en dan gaat het goed. Een route maken op de Iphone zelf via Navigon gaat snel en gemakkelijk. De route heeft mij dan ook nog niet teleurgesteld. Dit waren idd mooie banen om met de moto te rijden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
beperking maximaal 24 punten
Is er hiervoor inmiddels al een oplossing? 24 punten is erg beperkt ik heb een aantal routes proberen om te zetten maar helaas kan ik geen enkele route tot het einde erop krijgen.
Is het eventueel ook mogelijk dat ik de sourcecode krijg, zodat ik zelf kan kijken of ik het script kan uitbreiden? |
|
|||
|
|||
Is beperking van NAVIGON !!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2012 om 14:56 ---------- Inmiddels kun je de ITN Converter 1.8 downloaden (free) en je itn,gpx of ieder ander bestand converteren naar een NAVIGON NM7 formaat. Je export bestand krijgt dan de extentie .route. Deze bestandjes kun je met iFunbox plaatsen in >>User Applications>NAVIGON>Documents>storedRoutes In NAVIGON op je iPhone staan die geplaatste routes dan onder routes en dan het Folder tekentje bovenin kiezen om de opgeslagen routes te tonen. Na het kiezen van een opgeslagen route druk je op het rekenmachine tekentje om je ingeladen route te berekenen. |
|
|||
|
|||
Ern de routes werken ook met Navigon 2.2.0
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik volg al een tijdje deze discussie en hoop het ook aan de praat te krijgen. Ik werk met de t-mobile Navigon en ITN Convertor 1.80. Het lukt me ook om de route in mijn iPhone te zetten. Echter, als ik de route selecteer in Navigon, slaat de app na 3 seconden uit. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? En zijn de .route bestanden tegenwoordig nog steeds gelimiteerd aan 24 punten? Alvast bedankt allemaal! Gr, Tom |
|
||||
|
||||
Ik wilde daarnet ook nog is een testroute omzetten en ik kreeg een melding dat Navigon nu 99 punten ondersteunt.. In principe genoeg, maar spijtig genoeg heb ik op een route van 5 km al 250 punten
Ik gebruikte een app MyTracks om mijn route op te slaan, zodat ik die later nog eens kon rijden, en ik wilde die dus omzetten en op de iphone zetten, maar met zoveel punten is daar echt teveel werk aan.. pfff. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2012 om 16:28 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik Sygic V12, voor routes, bevalt beter dan Navigon. kan je ook importeren via Iexplorer of Ifunbox.
|
|
||||
|
||||
Beste mensen, wie o wie kan mij helpen.
Op mijn iPhone heb ik het navigatie software van Navigon, nu wil ik graag een zelf een route maken op de computer en uploaden naar mijn iPhone. Nu heb ik een mail gestuurd naar Navigon of zij een programma hebben waar dit mee kan, helaas hebben ze dit niet en verwezen ze mij naar een website in Duitsland, http://www.motoplaner.de/ HARZPoint - Der Harz auf den Punkt gebracht Nou moet ik zeggen dat je op de website eenvoudig een route kan maken en het ook naar verschillende navigatie systemen kan weg schrijven. Er staat zelfs een beschrijving op de site hoe je het naar je iPhone kan wegschrijven. Navigon auf Smartphones (iPhone, ...) (funktioniert nur mit Navigon Vollversionen, die auch Routen erstellen können) Export als Navigon MN URL (txt) Variante 1 ********Link aus der txt-Datei kopieren und als eMail an Smartphone senden ********Link in eMail im Smartphone öffnen - Navigon App mit Route startet *Variante 2 ********Link aus der txt-Datei kopieren ********Link im iPhone in Safari öffnen - Navigon App mit Route startet Nu heb ik beide variaties uitgeprobeerd, en het lukt maar niet om het in Navigon te openen en ja ik heb een officiële gekochte versie van Navigon. Ik hoor graag of het bij jullie wel lukt. p.s. Ik heb ook een mail gestuurd naar de eigenaar van de site, maar die reageert niet op mijn mail. Laatst gewijzigd door TheMask; 01-07-13 om 10:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Route Googlemaps importeren in Tomtom | Skigeit | iPhone Navigatie | 1 | 25-08-10 12:23 |
Software: Via GPS achteraf route bekijken?? | RonaldTD | iPhone Navigatie | 1 | 24-06-10 01:09 |
Software: Route 66 op iphone | keesdr | iPhone Navigatie | 1 | 17-11-09 23:48 |
MKMapView - Route tussen Punt A en B | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 29-09-09 21:07 |
Route 66 navigatie installeren nu mogelijk? | picco | iPhone Navigatie | 3 | 19-06-09 23:05 |
|
|