Navigatie iPhone 4 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit hier nu een interne GPS in of moet ik toch zon carkit kopen met GPS module want steeds als ik sygic wil gebruiken kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zit hier nu een interne GPS in of moet ik toch zon carkit kopen met GPS module want steeds als ik sygic wil gebruiken kan hij geen gps vinden terwijl er toch i nde Iphone 4 een gps module zit
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je sygic aanschaft via de AppStore zal het wel werken. Er zijn geen settings volgens mij.
|
|
|||
|
|||
dankjewle voro de info ik ga effe kijken
|
|
|||
|
|||
Kijk even of locatievoorzieningen op 'aan' staat voor sygic. Sinds iOS4 moet je dit voor elk programma wat die voorziening wil gebruiken aanzetten. Kijk onder Instellingen > Algemeen > Locatievoorzieningen > en het lijstje met apps dat dan verschijnt. 'Schuifje' moet naar rechts op 1 staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kun je de carkit voor de iphone 3gs ook voor de iphone 4 gebruiken?
|
|
|||
|
|||
En ik bedoel dan de carkit van tomtom!
|
|
||||
|
||||
Ik heb Navigon 1.5.1 erop staan...maar het beeld word soms helemaal zwart...dan zie je alleen maar de pijl...werkt die wel met mijn firmware?
|
|
|||
|
|||
Het probleem zit hem in de Panorama View. Je kunt twee dingen doen: Panorama View uitzetten of gratis upgraden naar 1.6.0, met als bonus meer functies en veel recenter kaartmateriaal.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Aaahaa,wel jammr had het wel even willen proberen..maargoed heb 1.6.0 en die werkt wel |
|
|||
|
|||
Ja, je kunt de TomTom carkit gebruiken voor de iPhone 4, maar ...
Je moet de carkit wel jailbreaken. Zie hier: Here’s a Simple Fix For iPhone 4 And TomTom Car Kit [How To] | Cult of Mac (Neem dat jailbreaken niet te serieus, een plakbandje is genoeg |
|
|||
|
|||
Heel erg nuttig dit!
Voor buitenlandse tripjes ging ik steeds de TT Car Kit van een vriend halen Blijkbaar is dit voor de iPhone 4 zelfs niet meer nodig! Scheelt heel wat in de portemonnee |
|
|||
|
|||
Ook voor de 3G en 3Gs was en is dat niet nodig hoor! Ik navigeer met Navigon prima in het buitenland op mijn 3G zonder enig dataverbruik (dataroaming uit), zonder TT car kit o.i.d.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien lag het aan de voorruit van mijn auto |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: navigatie iphone australie | cassius62 | iPhone Navigatie | 3 | 26-10-11 22:32 |
TomTom: Navigatie op iPhone 4 | Nameless | iPhone Navigatie | 5 | 01-02-11 20:43 |
Navigatie op iPhone | sirkeith | Archief | 1 | 16-09-09 22:53 |
Software: Navigatie op iphone | Macfreak038 | iPhone Navigatie | 1 | 27-06-09 19:40 |
|
|