//

Navigatie iPhone 4

Navigatie iPhone 4 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hebt voor het gemak maar ff alle vorige posts niet gelezen, Michel?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 24-08-10, 10:47
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je hebt voor het gemak maar ff alle vorige posts niet gelezen, Michel?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 24-08-10, 11:05
mavje mavje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 12
Standaard

mijn tomtom carkit werkt ook niet. laad niet op.

dit was de reactie van tomtom:
"Apple vereist dat alle leveranciers van iPhone accesoires een strikt certficatieproces volgen. Dit betekent dat we geen uitspraak mogen doen over eventuele compatibiliteit met de iPhone 4, totdat we volledig gecertificeerd zijn door Apple.

We verwachten dat dit voltooid is rond september van dit jaar. Zodra de certificatie goedgekeurd is, zullen we de informatie op de website aanpassen om dit kenbaar te maken. "
  #63  
Oud 24-08-10, 11:22
michelv. michelv. is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Je hebt voor het gemak maar ff alle vorige posts niet gelezen, Michel?

Goh, wat zijn we leuk. Ik lees me hier de t@ring.

Dus locatievoorziening kost wat data.

Heb gister een uur rondgereden zonder locatievoorziening en nog geen fix na een uur.

Op dit moment sta ik in buitenland en heb dataroaming uit staan en met de locatievoorziening aan had ik binnen 2 tellen een gps-fix. Blijft voor mij een raar verhaal allemaal.

Laatst gewijzigd door michelv.; 24-08-10 om 11:28.
  #64  
Oud 24-08-10, 11:34
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Nee locatievoorziening aanzetten kost geen data specifiek en zonder locatievoorziening geen GPS-fix.
Het kan zijn dat een combinatie van een app en de locatievoorziening wel data kost (bijv maps downloaden).
  #65  
Oud 24-08-10, 11:38
michelv. michelv. is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Oke, dank je.
Word het nu wat duidelijker voor mij
  #66  
Oud 31-08-10, 15:01
skipper79 skipper79 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Iemand ervaring van het plaatsen van Navigon op een nieuwe/tweede Iphone?
Ik heb onlangs mijn Iphone 3G vervangen door een 4. Navigon staat er weer mooi op, alleen Traffic Live (App-in) moet ik wederom aanschaffen; altans, er staat bij het tabje extra's een bedrag van EUR 19,99... Iemand ervaring?
  #67  
Oud 31-08-10, 15:12
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Als het goed is moet dit ook onder de 5 devices-regel vallen. Dus zou je hem weer kunnen aanschaffen en dan moet het programma aangeven dat je hem al eerder hebt gekocht en dus gratis opnieuw kan downloaden.
Alleen ik heb het zelf nog niet eerder gedaan met in-app purchases dusssss deze info is onder voorbehoud
  #68  
Oud 31-08-10, 15:53
skipper79 skipper79 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

dat geeft deze niet aan. na het aantikken van het bedrag staat nu kopen. Vervolgens moet ik bevestigen om Navigon Traffic Live te kopen voor EUR 19,99. Bij het selecteren van Koop wordt er gevraagd het wachtwoord van mijn itunes account. Iets wat volgens mij niet de bedoeling kan zijn...
  #69  
Oud 31-08-10, 15:58
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

jawel, gewoon kopen kiezen en wachtwoord invullen
dit werkt het zelfde als de appstore.. zolang je maar het zelfde itunes account gebruikt als die je gebruikte bij de vorige aanschaf
na het wachtwoord krijg je de melding dat je hem al aangeschaft hebt en het dus niets kost
  #70  
Oud 31-08-10, 19:53
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

of je moet handig zijn met SSH
  #71  
Oud 31-08-10, 23:18
nadorst28 nadorst28 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Hierbij even mijn ervaringen met navigatie op de iPhone 4. Ik heb het apparaat 3 weken geleden aangeschaft en vlak voor mijn vakantie TomTom er op gezet. Hoewel dit geen echte iPhone applicatie kan worden genoemd, werkt dit uitstekend. We zijn heel de UK doorgesjeesd en uitsluitend in London tussen hoge gebouwen had ik een keer geen fix. Daarnaast is hij twee "door het weiland" gegaan, maar niet langer dan een paar seconden.

Ook in Schotland staat elk B-weggetje er op. De eerste fix na de bootreis duurde 5 minuten, daarna elke keer direct een fix. Dit ondanks mijn voorruitverwarming. Ik heb de afgelopen jaren met een stuk of 7 verschillende systemen gewerkt en kan alleen maar zeggen dat dit prima werkt. Ik heb TT gekozen omdat deze de snelheid laat zien (wel zo makkelijk in de UK) anders had in Navigon genomen.

Wat mij wel opvalt is dat de iPhone erg warm wordt mij het navigeren. Of komt dit door het opladen?
  #72  
Oud 01-09-10, 00:05
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Door beide
  #73  
Oud 01-09-10, 01:12
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Verbaas mij er over dat velen zeggen dat de TT carkit niet meer nodig is met de Iphone 4.

Hoewel de GPS ontvangst op de 4 een klap beter is als met de 3GS, is het nog steeds geen volwaardig navi in mijn ogen.

Vorige week nog de gewone TT moeten aansluiten in de Ardennen, anders was ik nu nog niet thuis geweest
  #74  
Oud 01-09-10, 09:49
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadorst28 Bekijk bericht
-verhaal-
Wat mij wel opvalt is dat de iPhone erg warm wordt mij het navigeren. Of komt dit door het opladen?
Please, je wil niet weeeeten.... Topic over stroomverbruik op de iPhone tijdens navigeren.
  #75  
Oud 01-09-10, 20:50
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadorst28 Bekijk bericht
Ik heb TT gekozen omdat deze de snelheid laat zien (wel zo makkelijk in de UK) anders had in Navigon genomen.
Wat bedoel je met snelheid laten zien..dit laat Navigon ook zien..of ik begrijp je niet helemaal.

Navigon kan laten zien hoe hard je rijd, maar ook hoe hard je ergens mag rijden.
Trouwens superirritant inderdaad dat je pas ziet dat je hem gratis weer kan binnenhalen nadat je je wachtwoord hebt ingetoetst!
1 keer een iets andere versie van een bepaalde app proberen binnen te halen en je denkt ook dat hij gratis is en hoppla..hij koopt het dan. Heb ik nog niet eerder gehad, maar wel gelezen van anderen..maar goed..zal wel niet anders kunnen.

Laatst gewijzigd door Dejive; 01-09-10 om 20:52.
  #76  
Oud 08-09-10, 10:29
nadorst28 nadorst28 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Wat bedoel je met snelheid laten zien..dit laat Navigon ook zien..of ik begrijp je niet helemaal.

Navigon kan laten zien hoe hard je rijd, maar ook hoe hard je ergens mag rijden.
Tsja gewoon de snelheid die je rijdt. Ik kon dat nergens vinden en het staat ook op geen enkele afbeelding van navigon. Ik had al het vermoeden dat het er wel in zou zitten maar kon het dus niet vinden. Toen maar TT genomen.

En nog maar een keer: de GPS fix van de iPhone4 is uitstekend. Ik lees veel berichten over de slechte fix van de iPhone3, daar heb ik geen ervaring mee, maar die van de iPhone4 is gewoon goed. Ik beschouw het als een volwaardig navigatiesysteem en heb mijn Becker navigator niet meer nodig.

Wel is mijn advies om de telefoon niet op de voorruit te plakken, maar hem dicht bij je stuur te plaatsen. Dit, omdat het scherm nu eenmaal beperkte afmetingen heeft.
  #77  
Oud 08-09-10, 11:06
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

bij mijn navigon zie ik in beeld ook een verkeersbord met rode rand waarin de maximale toegestane snelheid staat.
  #78  
Oud 10-09-10, 17:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadorst28 Bekijk bericht
Tsja gewoon de snelheid die je rijdt. Ik kon dat nergens vinden en het staat ook op geen enkele afbeelding van navigon. Ik had al het vermoeden dat het er wel in zou zitten maar kon het dus niet vinden. Toen maar TT genomen.
...
Bij de opties 'toon route-info' aanzetten?
iig krijg je bij Navigon de snelheid de zien bovenin beeld, in een zwarte balk.
  #79  
Oud 10-09-10, 18:08
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ik heb ze allebei en vind persoonlijk Navigon beter en mooier. Onderbouwde argumenten daargelaten.
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #80  
Oud 10-09-10, 21:13
Milance Milance is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Marktplaats zal de komende maanden overspoelt worden met TT carkits!
of niet want je krijgt er niet veel meer voor en je heeft tegelijk ook carkit erin en mooie autolader en je kunt hem makkelijk kantelen voor de navigatie...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: navigatie iphone australie cassius62 iPhone Navigatie 3 26-10-11 22:32
TomTom: Navigatie op iPhone 4 Nameless iPhone Navigatie 5 01-02-11 20:43
Navigatie op iPhone sirkeith Archief 1 16-09-09 22:53
Software: Navigatie op iphone Macfreak038 iPhone Navigatie 1 27-06-09 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.