//

Navigon MobileNavigation nu met korting! Aanrader??

Navigon MobileNavigation nu met korting! Aanrader?? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Navigon beschikt toch ook over live traffic? En deze hoef je bij hun maar eenmalig aan te schaffen toch? Of klopt dit niet?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 14-08-10, 11:04
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Navigon beschikt toch ook over live traffic? En deze hoef je bij hun maar eenmalig aan te schaffen toch? Of klopt dit niet?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 14-08-10, 11:12
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

eenmalig aankopen yes
  #43  
Oud 14-08-10, 11:47
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Welke is beter TomTom of Navigon?
Heeft Navigon goede kaartmateriaal?
En dan bedoel ik niet alleen of er nieuwe straten opstaan maar vb onze straat heeft een knik links rechts in om snelheid af te nemen. Op Google Maps zie je die knik ook en dus op TomTom ook. Maar als ik op internet kijk naar die kaarten is onze straat gewoon recht zonder knik. Is precies of Navigon wel de straten heeft maar niet zo nauwkeurig afwerkt? Klopt dit?

En wat met 1 richtingsverkeer? Stuurt navigon u soms in de verkeerde richting een 1 richtingsstraat in??? Want mijn garmin van 4 jaar oud deed dat wel. En aangezien Navigon ook Navtec gebruikt.
  #44  
Oud 14-08-10, 12:11
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

Mensen, denk ook effe naar over het doel van een gps ...

een knik in een straat ... het brengt je naar de juiste straat dat is toch het doel ?

of willen jullie allemaal schilderij'tje ?

ze werken beiden goed
  #45  
Oud 14-08-10, 13:05
Dennis_dude Dennis_dude is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

TomTom heeft nu een tegenaanbieding, TT West-Europa kost nu 59,99 en TT Benelux 49,99.
Tja, nog meer twijfel.
  #46  
Oud 14-08-10, 13:08
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tolarian Bekijk bericht
Mensen, denk ook effe naar over het doel van een gps ...

een knik in een straat ... het brengt je naar de juiste straat dat is toch het doel ?

of willen jullie allemaal schilderij'tje ?

ze werken beiden goed
Geef mij maar een schilderijtje.
Je rijd toch ook liever in een BMW M6 dan in een lelijk eendje.
Je wilt toch ook liever een iPhone 4 dan een Nokia 3310.
  #47  
Oud 14-08-10, 13:58
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Bij NAVIGON, vraagjes:

Live Traffic (werkt het goed en waarschuwd u het tijdens het navigeren?)


Text To Speech (goede nederlandse stem?)


Herberekening na afwijken van de route? Niet vragen om om te keren?


Snelheidsborden op scherm Vs werkelijke snelheid toegelaten? Zegt die ook dat je te snel rijdt als je over de limiet zit? Kan je instellen hoeveel te snel je pas een waarschuwing krijgt?


Flitslocaties, op voorhand instellen hoeveel meter waarschuwing?


Kaartweergave wanneer je gewoon rijdt en geen navigatie instructies gebruikt. Kaart volgt gewoon je route. Wat voor informatie geeft de kaart dan? huidige snelheid, toegelaten snelheid , welke weg je rijdt, welke de naam is van volgende straat die je kruist?

Ken Navigon ook éénrichtingsstraten? Stuurt die u toch niet in de verkeerde richting erin?


Bedankt voor de antwoorden!!

Laatst gewijzigd door iMarnick; 14-08-10 om 14:05.
  #48  
Oud 14-08-10, 20:29
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tolarian Bekijk bericht
Soms begin je pas te denken wanneer je de vraag pas gesteld hebt (of getypt)
Is ook waar maar in dit geval dacht ik echt dat het met iets anders te maken had. Ik had de iPhone zo ingesteld ivm een paar spelletjes waar de kids op spelen.........ook daar is wel eens de mogelijkheid om nieuwe levels te kopen vanuit een programma. Om dit te voorkomen had ik deze optie ingeschakeld.

Greetzzz
  #49  
Oud 14-08-10, 23:10
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Ik heb zonet toch maar beslist om Navigon te installeren maar ik heb mijn iPhone nog niet, betekent dit dat ik tot dan Live Traffic niet kan kopen?
Dat zou wel rot zijn aangezien de mooie korting!
  #50  
Oud 14-08-10, 23:46
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht
Ik heb zonet toch maar beslist om Navigon te installeren maar ik heb mijn iPhone nog niet, betekent dit dat ik tot dan Live Traffic niet kan kopen?
Dat zou wel rot zijn aangezien de mooie korting!
Aankopen en achteraf installeren kan.

I'
  #51  
Oud 15-08-10, 10:51
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icepod Bekijk bericht
Aankopen en achteraf installeren kan.

I'
Das het probleem, dat is een in-app aankoop, ik kan dat dus toch niet kopen dan?
  #52  
Oud 15-08-10, 11:57
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Hey,

Lijkt mij idd ook niet mogelijk, je moet wel degelijk de applicatie aan hebben staan en contact met Wi-Fi (ivm de Mb's)........misschien kan je een mailtje sturen?? en als het niet kan, tja, dan mis je een tientje.........toch?

Succes
  #53  
Oud 15-08-10, 15:16
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk bericht
Hallo,
Net Navigon aangeschaft (mooie aanbieding) en geinstalleerd. Nu wil ik Panorama View 3D aanschaffen (vanuit Navigon) maar dan krijg ik de melding "Kopen vanuit programma's is niet toegestaan".
Een andere manier kan ik niet verzinnen, wie kan mij helpen, alvast bedankt
Tuur
Ik zie in je profiel dat je een gejailbreakte iPhone hebt. In dat geval komt het vaker voor dat in-app aankopen niet lukken. Ergens anders op dit forum (even zoeken...) staat hoe je dit op kunt lossen.
  #54  
Oud 15-08-10, 15:48
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Niets met JB te maken, kijk maar in eerdere Posts van mij, had bij instellingen staan 'kopen vanuit programma' niet aangevinkt.....

En het is een officieel aangekocht programma en niet 'i...gaal'.

JB heb ik voor customizen ed.
Bedankt voor het meedenken maar je zat ernaast....

Gr
  #55  
Oud 15-08-10, 18:05
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Nu werkt alles goed, view en traffic maar na opstarten Navigon wordt mij gevraagd om wachtwoord van iTunes account...
Wie weet waarom dat is? Als ik annuleer dan kan ik gewoon alles gebruiken, Navigon met beide aankopen....

Gr.
  #56  
Oud 15-08-10, 19:00
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk bericht
Nu werkt alles goed, view en traffic maar na opstarten Navigon wordt mij gevraagd om wachtwoord van iTunes account...
Wie weet waarom dat is? Als ik annuleer dan kan ik gewoon alles gebruiken, Navigon met beide aankopen....

Gr.
Als je panorama View hebt gekocht dan moet Navigon nog wat bestanden van ongeveer 250 MB downloaden. Dit gaat via de App store. Denk dat hij dit nog bij je moet doen, of heb je dit al gedaan na het aanschaffen.
  #57  
Oud 15-08-10, 19:09
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Als je panorama View hebt gekocht dan moet Navigon nog wat bestanden van ongeveer 250 MB downloaden. Dit gaat via de App store. Denk dat hij dit nog bij je moet doen, of heb je dit al gedaan na het aanschaffen.
Yep,

Alles is gedownload en geïnstalleerd, als ik Navigon heb opgestart dan zie ik ook 2 x 'vink' staan bij de aangekochte view en traffic....

Laatst gewijzigd door Tuur; 15-08-10 om 19:10. Reden: taalfoutjes
  #58  
Oud 15-08-10, 22:36
Smallcat Smallcat is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

N.a.v. de korting heb ik Navigon Mobile Navigation aangeschaft. Ik was TomTom gewend en daar kon ik de route kiezen als automobilist, fietser of wandelaar. Ik kan die mogelijkheid niet vinden in Navigon. Is die er überhaupt? Wat ik ook mis, is vermelding van de aankomsttijd. Ook niet te vinden of moet dat ergens ingesteld worden. Ik zag trouwens dat TomTom nu ook een behoorlijke korting heeft!
  #59  
Oud 15-08-10, 22:42
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smallcat Bekijk bericht
N.a.v. de korting heb ik Navigon Mobile Navigation aangeschaft. Ik was TomTom gewend en daar kon ik de route kiezen als automobilist, fietser of wandelaar. Ik kan die mogelijkheid niet vinden in Navigon. Is die er überhaupt? Wat ik ook mis, is vermelding van de aankomsttijd. Ook niet te vinden of moet dat ergens ingesteld worden. Ik zag trouwens dat TomTom nu ook een behoorlijke korting heeft!
kan met Navigon ook, fietser, wandelaar, auto, motor.........ook kan je de vermelding 'aankomsttijd' weergeven, tijdens navigatie kan je ergens onder klikken en switchen tussen eindtijd en/of aantal minuten ofzo........

succes
  #60  
Oud 16-08-10, 04:16
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smallcat Bekijk bericht
N.a.v. de korting heb ik Navigon Mobile Navigation aangeschaft. Ik was TomTom gewend en daar kon ik de route kiezen als automobilist, fietser of wandelaar. Ik kan die mogelijkheid niet vinden in Navigon. Is die er überhaupt? Wat ik ook mis, is vermelding van de aankomsttijd. Ook niet te vinden of moet dat ergens ingesteld worden. Ik zag trouwens dat TomTom nu ook een behoorlijke korting heeft!

1>>opnen navigon>onderaan kan je kiezen voor 'meer'>druk op routeprofiel en dan op snelheidsprofiel en je kan kiezen wat je wil.
2>>druk op 'meer' en nu kan je bij 'wergave van kaart' 'route-info' aanvinken en dan heb je de reistijd onderaan je scherm als je vertrekt.
__________________
at your service
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.