//

Ios 4.2.1: Slechte gps-ontvangst, altijd. Tomtom werkt dus niet

Ios 4.2.1: Slechte gps-ontvangst, altijd. Tomtom werkt dus niet discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Begin het nu echt zat te worden met al die Updates. Gisteren 4.2.1 geinstalleerd, omdat nieuwe updates van diverse apps allemaal vastliepen. Gevolg: Telefoon is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 06-01-11, 16:01
borg3 borg3 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 16
Standaard

Begin het nu echt zat te worden met al die Updates. Gisteren 4.2.1 geinstalleerd, omdat nieuwe updates van diverse apps allemaal vastliepen. Gevolg: Telefoon is nu rijp voor de sloop. Wordt steeds trager en de GPS werkt nu helemaal niet meer!
En dat vermeld Apple er dus niet bij!
Kortom een slinkse manier om iedereen aan de 4 te krijgen.
Waardeloos!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 14-01-11, 10:59
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Hier werkt tomtom ook niet meer sinds 27 december. Ik had toen 4.1 geinstalleerd staan op mijn 3GS en had ineens last van "bevroren" locaties, met andere woorden, een puntlocatie in bijvoorbeeld maps kon wel gevonden worden maar tomtom (via .ipa) en navigon (gratis versie) konden geen fix meer krijgen.

Iets teveel vanuit mijn Windows ervaringen geredeneerd dacht ik dat het een software probleem zou zijn en omdat herinstallatie van beide navigators niks uitmaaktte, heb ik mijn telefoon maar geupdate naar 4.2.1. Dat heeft dus niks opgelost.

Bovendien heb ik het idee dat mijn Wi-Fi ontvangst minder is geworden sinds hetzelfde moment: Voorheen kon ik op zolder gewoon surfen en sinds eind december heb ik zelfs op de eerste verdieping al problemen met mijn ontvangst. De router staat beneden.

Mijn conclusie was al dat het een hardwareprobleem was, ondanks dat mijn iPhone niet gevallen was o.i.d. Tot ik dit topic las. Nu begin ik weer te twijfelen, al is mijn verhaal wel iets anders omdat ik eerst een probleem had met TomTom en pas later een update naar 4.2.1 heb gedaan.

Is er ergens te achterhalen welke apps een update hebben gekregen op een bepaalde datum? Het zou natuurlijk nog een conflict kunnen zijn met het een of ander...
  #63  
Oud 20-02-11, 14:10
Tbone Tbone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Bij mij gaat de gps pas na 15 min werken ook herstart de iphone uit zich zelf

ik heb 4.1 gedowngr
  #64  
Oud 20-02-11, 14:46
pimster17 pimster17 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 3
Standaard

Gelukkig heb ik een losse tomtom dus heb ik hier geen last van maar wel erg vervelend
  #65  
Oud 22-02-11, 10:45
silvan1239 silvan1239 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Hier hetzelfde probleem.
Iphone 3g met Navigon erop. Heb Iphone jailbreak naar nieuwe Baseband gedaan .
Navigon werkt niet TomTom ook niet vindt geen gps signalen.

Dus ik sluit me aan bij de rest

Is er al een oplossing inmiddels voor?
  #66  
Oud 25-02-11, 20:55
floriander floriander is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 7
Standaard

Bij mij ging Tom Tom west prima totdat ik er een nieuwe batterij in liet inzetten. Hierna was het gebeurt met de GPS ontvangst. Ben dus ook de weg kwijt. Ben nu bezig op site van Tom Tom. Bij hen is deze miskleun wel bekend! Heb een gs3 van 2 jaar oud.
  #67  
Oud 25-02-11, 21:26
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

moet zeggen
dat voor de update hij *bijna*perfect was,sinds de laatste update vind ik hem ook traag opstarten(wie vind dat ook)
ik heb nog niet zonder TT houder gereden(met de 3gs)
dus of er een slechte gps is kan ik je niet zeggen

kan het niet zo zijn dat als je er meerdere navigatie apps op hebt staan dat ze mekaar pesten of in de weg zitten?????????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slechte gps en gsm ontvangst cubesten iPhone algemeen 0 25-01-11 04:11
slechte gps ontvangst? huubke iPhone Navigatie 3 30-09-10 18:32
Slechte GPS ontvangst door hoesje!! TheMikerMC iPhone algemeen 12 20-08-10 18:22
Hardware: Slechte GPS ontvangst KingAchill iPhone Navigatie 10 12-06-10 09:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.